muziek bij diapresentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Berichten
340
Ik wil doorlopende muziek bij mijn dia-presentatie
Het lukt mij wel om apart per dia muziek in te voegen , maar het lukt niet om
er doorlopende muziek in te voegen.:(

wie helpt ?
 
Muziek in Impress

Ik zit eveneens met dezelfde vraag, althans ongeveer, eveneens kan ik geen doorlopende muziek inbrengen bij een presentatie met wisselende dia's. Ik kan het wel als ik alles plaats op één dia, bekijken via impress (openoffice) is geen probleem. Maar het wordt het wel als ik het wil omvormen naar en ppt file van Powerpoint, ik hoor het geluid wel maar de afbeeldingen komen er niet door zoals het zou moeten zijn,deze zijn volledig gestoord. Is er een mogelijkheid om deze fout(en) op te lossen of moet ik wel degelijk overschakelen naar het Powerpoint programma zelf? Niet iedereen werkt met OpenOffice, en omdat ik heel graag erin werk en de presentatie's deel met mensen over geheel de wereld zou ik héél graag hiervoor een oplossing vinden.

Dank bij voorbaat.
 
zelfde probleem hier
telkens bij een overgang naar een nieuwe dia begint de muziek opnieuw te spelen ???? hoe dit op te lossen???

kan ik een presentatie opslaan als een stand alone toepassing zodat gebruikers niet over impress of powerpoint hoeven te beschikken willen ze mijn voorstelling bekijken???
 
zelfde probleem hier
telkens bij een overgang naar een nieuwe dia begint de muziek opnieuw te spelen ???? hoe dit op te lossen???

kan ik een presentatie opslaan als een stand alone toepassing zodat gebruikers niet over impress of powerpoint hoeven te beschikken willen ze mijn voorstelling bekijken???
Waarom open je niet zelf een topic, waarom reageren op een topic die al oud is en dan ook nog in iemand anders zijn vraag. Niet doen dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan