link openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeannetta1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2006
Berichten
2
Goedemiddag,
ik zou graag het volgende willen weten
ik heb een laptop en als ik een mailtje krijg met daarin een link om te openen ging dit altijd goed maar de laatste week lukt mij dit niet meer
Ik krijg veel mail uit amerika van winkels maar als ik nu de link
(de www. die in de adresbalk staat) in mijn mail aantik doet het helemaal niks meer ik kan dan niet meer op die winkels komen
Ik moest ook deze aanvraag van jullie in mijn mail aantikken maar ook dat lukt niet meer ik heb hem toen maar gekopieerd

Help wie kan mij helpen ik weet niet wat er is gebeurd

Vast heel erg bedankt
JEANNETTA 1
 
1. Open Explorer (de Verkenner) en kies het menu Beeld en klik op Mapopties en vervolgens op Bestandtypes

2. Klik op URL:bestandsoverdrachtprotocol in het vak Geregistreerde bestandstypen en klik vervolgens op Bewerken. Daarna klik je onder Acties op Open en dan op Bewerken.

3. In het vak Toepassing die is gestart voor de actie wordt het pad naar je browser waarschijnlijk weergegeven met een korte bestandsnaam.

4. Mogelijk staat er zoiets als c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe. Wijzig dit in het volgende pad: "c:\program files\internet explorer\iexplore.exe" (inclusief aanhalingstekens). Gebruik je een andere browser, voer dan het pad naar het exe-bestand van die browser.

5. Klik op OK en klik op Sluiten.

6. Herhaal stap 2 tot en met 4 voor de volgende geregistreerde bestandstypen: URL:Gopher-protocol,URL:HyperText overdrachtprotocol en URL:HyperText overdrachtprotocol met privacy.

7.Klik tot slot op Sluiten.
Ga naar Outlook Express en test een link, die zou het nu moeten doen
 
e-mail

JHEROEN,

Hartelijk bedankt voor je antwoord ik heb het gedaan en het werkt weer

JEANNETTA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan