Poll nieuw logo

Welk logo zal het moeten worden (of blijven)

  • 1 Dominiqu3

    Stemmen: 12 21,8%
  • 2 egel

    Stemmen: 1 1,8%
  • 3 Frankgbosman

    Stemmen: 6 10,9%
  • 4 Hackerfrans

    Stemmen: 1 1,8%
  • 5 KvW

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6Lokoloko

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7 Marianneke

    Stemmen: 1 1,8%
  • 8 NOoFEARoNL

    Stemmen: 11 20,0%
  • 9 Huidig

    Stemmen: 23 41,8%

  • Totaal aantal stemmers
    55
  • Opiniepeiling gesloten .

maestro12

Inventaris
Lid geworden
2 jan 2001
Berichten
13.638
We komen er niet uit, dus jullie mogen mee beslissen.
Let niet alleen op uiterlijk, maar ook op toepasbaarheid binnen de huidige huisstijl.
Om iedereen tevreden te stellen is er ook een optie om voor het huidige logo te stemmen.

p.s. Ik heb de logo's even snel in de huidige menubalk gezet om een idee te geven van de toepasbaarheid, let daarbij even niet op de afwerking.

  1. dominique.jpg

  2. egel.gif

  3. frankgbosman.jpg

  4. hackerfrans.jpg

  5. KvW.jpg

  6. lokoloko.jpg

  7. marianneke.jpg

  8. NOoFEARoNL.jpg

  9. huidig.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik ga voor 1 :) Ouwe logo is ook wel leuk maar zo nu en dan een verandering kan ook geen kwaad. Maar vind nummer 8 opzich ook goed....
 
nummer 9 dat hoort bij helpmij. daardoor ben ik bij helpmij gekomen.
ja een verandering mag wel eens maar niet van logo.:shocked:
 
In principe heeft puppie gelijk, het logo is iets waardoor mensen direct zien om welk bedrijf (site) het gaat..

Aan de andere kant zijn er ook genoeg instellingen die hun logo wijzigen en aangezien wij onze huisstijl nu veranderd hebben, vind ik dat het logo ook wel wat 'moderner' mag :)

Ik heb gestemd voor nr 4, maar dat is eigenlijk niet relevante info..:)
 
>>>>>>Ik heb gestemd voor nr 4, maar dat is eigenlijk niet relevante info..<<<<<

Is ook niet relevant,dat is jou mening,maar dat lijkt voor mij meer op een Marktkraam logo.

Mijn mening laat het lekker zo als het is,daar stem ik voor .Nummer 9:p :p

Veranderen kan ,maar dan pas als je samen gaat werker met een ander.

De Poll zal het uitwijzen.
 
Er zitten opzich wel leuke logo's tussen, maar heb toch voor de oude gestemd. Deze is erg bekend en herkenbaar voor het forum.:)
 
maestro12, zou je de bijlage willen gebruiken voor mijn logo in het rijtje?

Mijn logo stond al in de huidige menubalk, kwaliteitsverlies is dan niet nodig. :)


Bij voorbaat dank, Egel.
 

Bijlagen

  • egel.gif
    egel.gif
    2,8 KB · Weergaven: 90
Egel zei:
maestro12, zou je de bijlage willen gebruiken voor mijn logo in het rijtje?

Mijn logo stond al in de huidige menubalk, kwaliteitsverlies is dan niet nodig. :)


Bij voorbaat dank, Egel.
Ik heb het even gedaan voor je, wel even aan helpen herinneren dat Maestro het op zijn eigen site zet, nu staat het op de server van Helpmij. :thumb:
 
aaajeetee zei:
In principe heeft puppie gelijk, het logo is iets waardoor mensen direct zien om welk bedrijf (site) het gaat..

Aan de andere kant zijn er ook genoeg instellingen die hun logo wijzigen

Maar die doen dat wel na járen :D

Ik wil nog wel wat langer met die 'oude' doorhobbelen :) Maar als de meerderheid beslist is het duidelijk :)
 
huijb zei:
Ik heb het even gedaan voor je, wel even aan helpen herinneren dat Maestro het op zijn eigen site zet, nu staat het op de server van Helpmij. :thumb:
Bedankt! :)

Maestro12, zou jij het op je site willen zetten?

Vr.Gr. Egel.
 
Wat een conservatief volkje hier, op Helpmij, bestaande logo de meeste stemmen:confused: , wordt eens wat recalcitranter:evil: of op zijn minst wat progressiever.:cool:
 
Ik heb voor de verandering eens op #8 gestemt
 
Lange Pier zei:
Wat een conservatief volkje hier, op Helpmij, bestaande logo de meeste stemmen:confused: , wordt eens wat recalcitranter:evil: of op zijn minst wat progressiever.:cool:

misschien is het wel zo dat mensen die hier al een paar jaar vertoeven waarde hechten aan het oude logo ;)

ik ook op nr9 :thumb:
 
Waarom heb je eerst mensen een logo laten maken en dan pas vragen of ze het wel willen :confused:
ik heb gekozen nr 1 vind em wel wat hebben :)
 
Held zei:
misschien is het wel zo dat mensen die hier al een paar jaar vertoeven waarde hechten aan het oude logo ;)

ik ook op nr9 :thumb:

Dat zeg ik, conservatief, verandering van spijs, doet eten.;)
 
Ik vind er mooie tussen zitten, echt waar. :thumb: Had ook eerst een andere keuze gemaakt maar uiteindelijk kies ik toch voor het oude logo, wat eigenlijk ook ietsje pietsje anders is met het ingebruik nemen van het nieuwe forum. Met de tijd meegaan vind ik meer inhoudelijk en niet logo-afhankelijk. Maar ik zal zeker niet gaan zeuren als er een nieuwe wordt gekozen, zal ook best wel weer wennen. ;)

99afa00ca9.jpg
 
gekky29 zei:
Waarom heb je eerst mensen een logo laten maken en dan pas vragen of ze het wel willen :confused:
ik heb gekozen nr 1 vind em wel wat hebben :)

Er wordt toch niet gevraagd of ze het wel willen? Ik dacht dat er gekozen moest worden uit 9 logo's waaronder de oude. En dat er mensen zijn die de bestaande situatie mooier vinden wil niet zeggen dat ze conservatief zijn, maar gewoon dat ze iets anders mooi vinden dan anderen blijkbaar:) En er is wel degelijk iets voor te zeggen om een deel van een logo te laten bestaan, zelfs al vernieuw je het. Er is in een bijlage van een landelijke krant ieder jaar een prijsvraag waarbij je delen van logo's ziet en dan moet 'weten' wat de merknaam is. Evenzo kun je elk willekeurige tekst in een bepaald lettertype zetten ( bv van CocaCola) en dan kent iedereen de bijbehorende merknaam. Bij de invoering van het nieuwe forum is er gekozen voor doorvoering van de nieuwe huisstijl op het gehele forum. Rond de jaarwisseling was dat. Dan is toch niet conservatief te noemen als je dan nu zegt dat je het 'oude' mooier vindt :)
 
gekky29 zei:
Waarom heb je eerst mensen een logo laten maken en dan pas vragen of ze het wel willen :confused:
ik heb gekozen nr 1 vind em wel wat hebben :)

Hoe kan jij weten of je een ander logo wil als er nog geen ander logo is.
Als je vernieuwing zou willen, dan moet je voorbereiding treffen.
Daarom zijn er dus eerst logo's gemaakt en daarna gestemd.
 
Gewoon het huidige logo. Daar is Helpmij herkenbaar aan.

Die van Dominique vind ik er ook goed uit zien, maar ik vind dat je een logo niet hoort te veranderen. Tenzij de hele site veranderd.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan