Word omzetten in pdf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mirandab

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2006
Berichten
10
Is het mogelijk om een Word bestand om te zetten in een pdf?
En zo ja, hoe doe ik dat dan?
 
Voor het omzetten van een document naar PDF zijn er verschillende programma's:

PrimoPDF werkt via het principe van een virtuele printer, hierdoor moet je enkel naar de printoptie gaan in je programma en je de Primo-printer aanduiden.

CutePDF is nog zo eentje via dat principe, hierbij moet je wel eerst de ghostscript converter downloaden en installeren alvorens CutePDF te installeren.


James :)
 
Primo printer instellen in je programmatje zeg je? In Word begrjip ik dan? Dat kan ik helaas niet aankiezen, dus dan kan ik beter gaan downloaden... Of begrijp ik je nu niet goed? :eek:
 
Je installeert Primo, dan ga je naar je word-document en je kiest "bestand" >> "afdrukken".
In het afdrukschermpje kies je nu een andere printer dan de normale, er zal namelijk een extra printer bijstaan met de naam PRIMO of iets dergelijks. Dan klik je op "Afdrukken" of "OK" en dan geef je aan waar je pdf-bestand moet komen :)

(verwacht dus niet dat er iets uit je printer komt he :D)

James :)
 
PDFCreator is een gratis programma.
Bij instaleren maakt het een printer aan.
Als men nu een PDF wilt maken, dan is het simpel printer selecteren afdrukken kllaar is het bestand.

PDFCREATOR

Succes
 
jongenwi zei:
PDFCreator is een gratis programma.
Bij instaleren maakt het een printer aan.
Als men nu een PDF wilt maken, dan is het simpel printer selecteren afdrukken kllaar is het bestand.

PDFCREATOR

Succes
Stond ook al in de andere thread :).

En de meeste van die PDF-progjes werken als printer.

Mijn ervaring hiermee is dat het wel goed werkt :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan