ISO bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

kbpeople

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
32
HOi,

Ik zit hier met een pc-spel op mijn pc maar het is een ISO bestand.Ik heb het al op een cd-r gezet door er gewoon met de rechtermuiskop op te drukken en vervolgens op kopiëren naar cd-rom.

Ik denk dat ik hiermee verkeerd ben geweest want als ik nu de cd in de drive steek start het spel niet op.

Dus is mijn vraag nu ofdat ik het bestand met een speciale ISO burner moet branden op een cd of gata het normaal wel met windows en is het bestand dus gwn slecht.

Graag een spoedig antwoord,

Greetz kelvo
 
hoe installeren?

Maar hoe moet ik een ISO bestand dan installeren.

Als ik erop klik vragen ze met welk programma ik het bestand wil opstarten.



Greetz Kelvo
 
Een ISO bestand kun je met een virtuele drive openen of uitpakken met IsoBuster. Daarnaast kun je hem op cd-rom branden als Image bestand, dan zorgt het brandprogramma ervoor dat het weer de oorspronkelijke cd-rom wordt.
 
wat nu?

Ik snap het niet zo goed ik heb ultraiso geprobeerd maar ik snap niet wat dat programma allemaal gedaan heeft.

Ik heb het betsand opgegeven en dan op openen geklikt maar toen kwam er dat het te groot was voor de kladblok??

En toen begon ie uit het niets ineens een boot image backup te maken :eek:

En als ie klaar was kwam er dat het bestand veranderd werd en dat ik het moest opslagen.
Dat heb ik gedaan en ik heb het dan vervolgens op cd gebrand met een image brander.

Maar als ik nu de cd-open krijg ik gewoon een blanco blad als je niet zou weten dat er iets opstaat zou je denken dat het een lege cd is.

Dus het doet niets :(

Iemand die me kan helpen???
 
kbpeople zei:
Ik snap het niet zo goed ik heb ultraiso geprobeerd maar ik snap niet wat dat programma allemaal gedaan heeft.

Ik heb het betsand opgegeven en dan op openen geklikt maar toen kwam er dat het te groot was voor de kladblok??

En toen begon ie uit het niets ineens een boot image backup te maken :eek:

En als ie klaar was kwam er dat het bestand veranderd werd en dat ik het moest opslagen.
Dat heb ik gedaan en ik heb het dan vervolgens op cd gebrand met een image brander.

Maar als ik nu de cd-open krijg ik gewoon een blanco blad als je niet zou weten dat er iets opstaat zou je denken dat het een lege cd is.

Dus het doet niets :(

Iemand die me kan helpen???

je moet gewoon ff winrar downloaden op www.download.com dat is het makkelijkst. je kan er dan kan je gewoon 2 keer op het ISO bestand drukken en dan kom je in een uitpak menu, de dingen in die ISO bestand zijn de Instalatie files. ik heb namelijk zoveel iso bestanden en ik vind winrar gewoon beste.
je hoeft ook helemaal niks op cd te plaatsen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan