Downloadsnelheid ip-adres verlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

petermus

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2002
Berichten
90
Hallo,

Onze inwonende zoon heeft moeite om zijn down- en uploadsnelheid aan te passen. Met zeer grote regelmaat is hij met de volle snelheid aan het dow en uploaden. Hierdoor hebben de overige huisgenoten een heel trage internet verbinding. Hij is hier hier al herhaalldelijk op gewezen, maar het interesseert hem niet. Omgekeerd komt hij wel klagen dat zijn snelheid laag is. Dit is het geval als ik ook een keer aan het downloaden ben. Ik laat hem dan ook zien dat je in het downloadprogramma de snelheden kunt aanpassen. Dit is bij hem dan voor kennisgeving en niet veel later is hij weer op volle snelheid actief.

NOODKREET: WAT IS HIER AAN TE DOEN (iets in de router aanpassen?).

Andere oplossing: stekker van zijn verbinding uit de router trekken. Maar ik doe het liever op een nette manier, zodat iedereen het plezier van het internet heeft.

Ik hoor graag van jullie.

p.s. software op zijn computer zetten heeft tot op heden geen resultaat opgeleverd.
 
Ik heb ook zo'n zoon en ik doe dus wel "flauw". Bij ons ging de stekker VAN ZIJN PC er dus wel uit en geloof het of niet, na 2 dagen was het probleem opgelost.
( als hij een progje als downloadaccelerator er op heeft staan verliest de rest van de familie het altijd...)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan