verwijderen adobe reader 7.05

Status
Niet open voor verdere reacties.

elhombre

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Berichten
18
Ik kan Adobe Reader niet verwijderen van m'n pc.
Als ik via start-configuratiescherm-software probeer A-R7.05 te verwijderen geeft ie de volgende melding:
"de installatiebron voor dit produkt is niet beschikbaar. Controleer of de bron bestaat en of u toegang tot de bron hebt"

Hoe kan ik het nu alsnog verwijderen?
 
Mogelijk heb je al bestanden uit de map(pen) verwijderd middels de Verkenner?

Of dat nu zo is of niet, kennelijk is er een foutje ontstaan wanneer de de-installer van Adobe zijn werk moet doen.

Een meestal prima werkende oplossing is het progje gewoon nogmaals installeren en wel EXACT op dezelfde plaats als waar het nu staat. M.a.w. stoppen met proberen te verwijderen en dezelfde versie erover heen zetten. In 99% van de gevallen wordt het corrupte "bitje" nu hersteld / goed overschreven en kun je het progje na herinstallatie wel op de "nette" manier (deze computer -> configuratiescherm -> software etc.) verwijderen.

Suc6!
 
Pasja zei:
Mogelijk heb je al bestanden uit de map(pen) verwijderd middels de Verkenner?

Of dat nu zo is of niet, kennelijk is er een foutje ontstaan wanneer de de-installer van Adobe zijn werk moet doen.

Een meestal prima werkende oplossing is het progje gewoon nogmaals installeren en wel EXACT op dezelfde plaats als waar het nu staat. M.a.w. stoppen met proberen te verwijderen en dezelfde versie erover heen zetten. In 99% van de gevallen wordt het corrupte "bitje" nu hersteld / goed overschreven en kun je het progje na herinstallatie wel op de "nette" manier (deze computer -> configuratiescherm -> software etc.) verwijderen.

Suc6!

ik ga het proberen. Ik laat je weten of het gelukt is.:)
 
helaas is het niet gelukt. Als ik dezelfde versie opnieuw installeer, komt er een melding dat de oude versie niet verwijderd kan worden...
 
Nog een mogelijkheid:
Verwijder alle mappen van het progje vanuit / in de Verkenner.
Installeer daarna het progje opnieuw (uiteraard weer op precies dezelfde locatie)
Probeer het nu nog eens.

Middels de verkenner verwijdering zijn weliswaar alle mappen / bestanden weg, maar nog niet de registersleutels en de verwijzing binnnen Software.
 
Laatst bewerkt:
Lukt nog steeds niet

Beste,


Ik heb hetzelfde probleem.
Heb alle bovenstaande oplossingen al geprobeerd maar het lukt nog steeds niet.
Ik krijg de melding: 'Kan AcroIEHelper.dll niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een programme in gebruik....
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen.


Reden waarom ik Acrobat er eventjes wil afgooien is omdat als ik via een site een pdf-file wil openen, mijn computer steeds vastloopt.

Alvast bedankt
 
Mislukt

Bedankt voor de hulp, maar ook dit lukte niet.
Het eigenaardige is dat hij nu zegt dat een ander bestandje in gebruik is.
'k SNap er niks meer van.
 
Welkom bij Helpmij .nl

Het is de bedoeling dat je een eigen vraag opent en niet een van mei 2006 omhoog kickt. Ik sluit deze :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan