Foto Album in Frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicTess

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Berichten
5
Hallo,

Ik heb me hier aangemeld omdat ik al een tijdje problemen heb met het wijzigen van mijn fotoalbums op mijn site. Ik werk met Frontpage 2003 en ik heb via Frontpage verschillende foto albums gemaakt. Dit gaat ook goed, maar zogauw ik een bestaand foto album wil wijzigen, bijv foto's wil toevoegen, of de tekst in de onderschriften wijzig gaat er iets mis. Op mijn PC zelf gaat het goed maar zogauw ik de pagina publiceer, zie ik op mijn site niet meer het foto album maar zet hij daar tekst neer, bijv: [photogallery/photo00029148/real.htm]

Ik dacht dat ik die betreffende map die in die regel staat misschien dan ook moest publiceren, maar als ik dat doe zet hij gewoon die regel 2x neer plus ook de titel van de pagina en de home button, het is dan net of hij de pagina 2x over elkaar heen zet.

Ik weet niet wat ik nu verkeerd doe? Voorheen heb ik wel altijd gewoon mijn foto albums kunnen wijzigen, ik had wel vroeger Frontpage 2000 en nu 2003, maar ik weet niet zeker of het probleem meteen is opgetreden of dat het in het begin met 2003 wel nog gelukt is.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen want ik weet het echt niet meer!
Alvast bedankt!

Groetjes,
Tanja
 
ik heb ook heel regelmatig zitten knoeien met het aanpassen van galerijen. maar ik ben er mee gestopt. heb gemerkt dat het 4 x sneller werkt om een nieuwe galerij te maken. Dan moet je er wel even op letten dat je de nieuwe map (uit photogalary) upload. En om ruimte te houden de oude te verwijderen.. dit levert veel minder frustratie op..
 
Ben blij dat ik in ieder geval niet de enige ben met dit probleem.:rolleyes:
Maar steeds opnieuw maken vind ik toch wel lastig. Ik heb een galerij waar ik steeds van iedere wedstrijd met mijn honden nieuwe foto's bijzet, hier staan er al aardig wat in en als ik die iedere week helemaal opnieuw moet maken, inclusief onderschriften etc, dan is dat toch aardig wat werk....:confused:
 
Heb ik ook problemen mee. Bij mij loopt hij al vast als ik een oude galerij wil bewerken..Ik moet dus ook steeds een nieuwe aanmaken, kost idd heel veel tijd. Ik link nu door naar een online fotoalbum, gaat een stuk sneller....
 
Groentje

Hallo,

Ik ben een groentje als het gaat om Frontpage en online fotoalbums. Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik in frontpage een fotoalbum kan aanmaken en uploaden.

Bij voorbaat daqnk,

Serge
 
Hallo Serge,

Ik werk met www.mijnalbum.nl
Dan moet je in je website gewoon een link maken naar dit album dat je daar aanmaakt.
Dus gewoon naar www.mijnalbum.nl gaan en dan wijst het zich voor zich.

Op mijn site (www.wijallemaal.nl) zie je dat ik bijvoorbeeld onder het kopje Foto's->finn 0-20 maanden een zin heb opgenomen die verwijst naar dat fotoalbum.

Hopelijk is het zo duidelijk wat ik bedoel, zoniet dan hoor ik het wel.


Groetjes Meike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan