Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Quote

Weergeven resultaten 1 tot 17 van 17

Onderwerp: sim geblokkeerd

  • Vraag is opgelost
  1. #1

    sim geblokkeerd

    ik heb 2 telefoons 1 voor me werk en 1 voor prive.
    en heb dus ook 2 simkaarten,en 2 wachtwoorden.
    en je voelt hem al aan komen
    nu heb ik het verkeerde wachtwoord 3 keer fout ingevoerd.
    en nu moet ik mijn puk-code hebben maar heb de hele doos van binnen naar buiten van boven naar onderen doorzocht maar kan hem nergens vinden.

    dus nu is mijn vraag is het nog te achterhalen??

    want al mijn nummer sen berichten staan erin.


  2. #2
    Senior Member Mibe's avatar
    Geregistreerd
    29 mei 2006
    Locatie
    Oudenburg (be)
    Ik weet niet hoe dit in NL zit, maar als je geabonneerd bent, kan je via provider mits voorleggen identiteit, uw PUK terug achterhalen.

  3. #3
    Ja hoor is nog te achterhalen. Even contact opnemen met je provider.
    Heb je Vodafone, dan kan je ook terecht in een Vodafonewinkel.
    Natuurlijk wel even de simkaart meenemen

  4. #4
    Senior Member Daphne82's avatar
    Geregistreerd
    18 juli 2004
    Locatie
    Utrecht
    Afstand tot server
    ±86 km
    Is zover inderdaad te achterhalen bij je provider ... hou er wel rekening dat je eventueel moet betalen om je pukcode op te vragen. Heb ik ook een keer gehad en moest ik dokke!

  5. #5
    Quote Origineel gepost door Daphne82
    Is zover inderdaad te achterhalen bij je provider ... hou er wel rekening dat je eventueel moet betalen om je pukcode op te vragen. Heb ik ook een keer gehad en moest ik dokke!
    en hoeveel was dat dan?

  6. #6
    Senior Member Daphne82's avatar
    Geregistreerd
    18 juli 2004
    Locatie
    Utrecht
    Afstand tot server
    ±86 km
    Weet ik helaas niet meer ... alweer een tijdje geleden. Maar dat zal wel verschillen per provider. Bij welke zit je?

  7. #7
    Senior Member Mibe's avatar
    Geregistreerd
    29 mei 2006
    Locatie
    Oudenburg (be)
    Quote Origineel gepost door Daphne82
    Is zover inderdaad te achterhalen bij je provider ... hou er wel rekening dat je eventueel moet betalen om je pukcode op te vragen. Heb ik ook een keer gehad en moest ik dokke!
    Was dit voor de provider, of de verdeler?

  8. #8
    zit bij vodafone

  9. #9
    Senior Member Daphne82's avatar
    Geregistreerd
    18 juli 2004
    Locatie
    Utrecht
    Afstand tot server
    ±86 km
    Effe gekeken op http://vodafone.nl/Prive/Klantenservice/Vragen en daar staat het volgende:

    U kunt u PUK code opvragen via de Vodafone KLantenservice (bel 1200). Kies optie 2. Indien uw toestel geblokkeerd is kunt u ook met een vaste lijn bellen naar 0654500100. Kies hier optie 1. U kunt uw PUK code ook opvragen via My Vodafone. Kies hier voor de optie je toestel/mijn PUK code. Om uw privacy te beschemen en fraude te voorkomen kunnen wij uw PUK code helaas niet via e-mail versturen.
    Laatst aangepast door Daphne82 : 3 juni 2006 om 00:25

  10. #10
    bedankt voor jullie snelle reacties.
    ga morgen even langs de winkel en dan zal ik wel laten horen hoe het afgelopen is.


  11. #11
    Senior Member Daphne82's avatar
    Geregistreerd
    18 juli 2004
    Locatie
    Utrecht
    Afstand tot server
    ±86 km
    Quote Origineel gepost door mr,x
    bedankt voor jullie snelle reacties.
    ga morgen even langs de winkel en dan zal ik wel laten horen hoe het afgelopen is.

    FF bellen is misschien handiger .... weet niet of je hem meteen meekrijgt namelijk of dat ze hem opsturen! Dan hoor je vanzelf wel of je hem meteen krijgt in de winkel!

  12. #12
    Er zijn providers die standaard geen pukcode geven, maar enkel op aanvraag te krijgen is.

  13. #13
    SignSnatcher
    Bestuurslid
    puppie's avatar
    Geregistreerd
    19 maart 2003
    Locatie
    Enschede
    Afstand tot server
    ±93 km
    Vodafone is daar heel correct in.
    Bellen, gegevens doorgeven en je krijgt meteen je Puk.
    Kan maar 1 keer gratis.








  14. #14
    Senior Member M.Obbes's avatar
    Geregistreerd
    3 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Afstand tot server
    ±108 km
    registreren bij my vodafone en dat kan je hem zo opvragen

  15. #15
    ben naar de winkel gegaan
    en daar hebben ze hem opgevraagd voor me
    dus alles doet het weer.


  16. #16
    Senior Member
    Donateur
    LelyTekkel's avatar
    Geregistreerd
    17 januari 2003
    Locatie
    Lilytown
    Quote Origineel gepost door mr,x Bekijk Bericht
    ben naar de winkel gegaan
    en daar hebben ze hem opgevraagd voor me
    dus alles doet het weer.

    Vraag opgelost? Klik even op de link: "vraag opgelost" rechts beneden. Zo houden we het forum overzichtelijk en schoon.

    M.vr.gr.

    Peter

    Wie anderen niet kan vergeven, blaast de brug op waar die zelf
    nog overheen moet.......

  17. #17
    dacht dat ik dat al gedaan had.
    maar bijdeze dan


Berichtenregels

  • U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners
Aanbiedingen