Server-error in Frontpage 2002?

Status
Niet open voor verdere reacties.

royals

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2006
Berichten
29
Als ik mijn photo-gallery (slideshow) wil bewaren of previewen geeft de computer deze boodschap 'server-error: Source couldn't send 'photogallery/photo12241/teacup7.jpg'. Iemand zei dat dit aeen fout van Frontpage is en minder van de server. Ook zei ze dat het zou kunnen liggen aan de 'server-permissions'. Nu heb ik een paar vragen hierover.

1. Als dit aan de server-permissions ligt waar kan ik deze dan veranderen? Waar zit
Windows Explorer in Windows XP 2002?

2. Als het aan Frontpage zelf ligt zou ik dan niet beter een nieuwe ongeregistreerde versie
kunnen kopen? Aangezien deze versie van e-bay is gekocht en de persoon is vergeten
haar registratie te annuleren. Of als dit een veelvoorkomend probleem is, is dan
niet beter om bijvoorbeeld Dreamweaver te kopen?


Ik wordt erg gefrustreerd van het steeds weer op nieuw maken van een photo-gallery omdat frontpage deze niet saved. Dus ik zou erg blij zijn met het antwoordt op één of beide vragen. Alvast bedankt.


Royal
 
Hallo Peter,


Bedankt voor de link ik zal even een kijkje nemen.
Het plaatje heeft dezelfde maat als de andere liggende foto's (17 x23). De staande foto's hebben allemaal de maat 15 X 20. Maar ik dacht dat de maat niet zoveel uitmaakt sinds Frontpage deze automatisch verkleint.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan