Nieuwe MSN account aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Wie weet hoe je een extra msn account kunt aanmaken, kan het nergens vinden, maar het moet toch echtwel kunnen.??!!
 
welke versie heb je eigenlijk
7.5 bij het inlog scherm rechts onderaan Nieuw account maken kiezen :)
 
Dat moet je ook maar weten, hier kun je alleen maar hotmail adressen maken, ik weet toch zeker dat ik in het verleden een extra msn.com heb aangemaakt. Kan dat nog steeds. Sinds wanneer is dit veranderd??
 
Ik weet dat het mogelijk is geweest, ik zal nog wel even voor je kijken of het nu nog mogelijk is.
 
gekky29 zei:
welke versie heb je eigenlijk
7.5 bij het inlog scherm rechts onderaan Nieuw account maken kiezen :)

Zie ik voor het eerst:eek: , maar hoe kom ik aan een .msn.com vind ik wat deftiger staan
 
ikself zei:
En dit is de Nederlandse: klik :)

hoi eh beetje rar misch maar volgens mij kun je niet zomaar een nieuwe account ,met name als je wachtwoord niet hebt!!
zal me probleem hier neerleggen!Heb tijdje upc als provider gehad en dus was msn daar op ingesteld !! Ben in tussentijd me wachtwoord kwijtgeraakt !!msn gemaild en alle manieren geprobeerd ,niet gelukt !! het maar zo gelaten !Ben in tussen van kabel,upc naar adsl van hetnet gegaan!Geprobeerd msn te verwijderen! wat deels was gelukt !heb toen weer opnieuw msnEXplorer,gedownload want hier gaat het om!
kon toen nog geen nieuwe account aanvragen moest nog steeds de aanmelding van uoc gebruiken!!gisteren nog een keer geprobeerd msn explorer eraf gegooid samen met messenger 7.5!!Messenger 7.5 opnieuw geinstalleerd,!! werkt maar deels en moet ook de msn toolbar installeren !!Heb maar besloten om toen systeem herstel te doen!!
hadt ik beter niet kunnen doen!!nu is ie alles aan het veranderen ,email ,ned taal wordt omgezte in engels en ga zo maar door!!Msn explorer geeft ie deels weer met aanmelden groen en zwart kleur en aanmelden wil niet loopt ie vast!!! eh tja zo simpel is het dus niet om msn een nieuwe account aan te vragen!!!( ga dus een vraag weer stellen onder de topics messenger problemen,!!!:mad: :(
 
brum zei:
.....zo simpel is het dus niet om msn een nieuwe account aan te vragen!!!(
Zo simpel is het dus wel!

Vraagsteller zocht een url om een msn-account aan te maken, niet meer en niet minder. Dit staat los van welke provider je hebt.

k denk inderdaad dat het verstandig is om jouw problemen in de juiste sectie te plaatsen. :)
 
Zo maak je het aan

Als eest ga je naam hotmail.com
En klik op registeren registeer en download msn
en log dan er mee in:thumb:Werkt echt
 
We zijn nu 6 jaar verder, dus heeft het geen zin meer te reageren. Graag oude topics met rust laten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan