Formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

WeirdEye.nl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2006
Berichten
4
Ik ben bezig met een nieuw disign voor mijn site, maar elke keer loop ik vast op het verzend formulier, ik heb een tijdje een php gehad, maar omdat ik nu niet met frames ga werken word dat een probleem.....wie kan mij een simpele en goede uitleg geven over wat ik moet instellen, eerst wou het nooit vanwege @home webspace, maar ik heb nu goede webspace, en het kan maar hoe???:( wie helpt me ermee????
 
Dat si weer zo'n verhaal met dat je outlook nodig hebt, en daar wil ik vanaf....wat is de mogelijkheid..?? want als je outlook niet gerbuikt wil het al niet...:confused:
 
je hebt voor die formulieren geen outlook nodig, Het voordeel van een formulier is dat er geen mail-adres bekend wordt. Dit moet je instellen in de code van het formulier-bestand

edit: je hebt op je pagina (zoals hij nu is) tog een perfect formulier staan? je hebt goede downloads op je site, maar de versies zijn wel erg oud. Er zijn al vele nieuwere versies, (neem als vb msn7 ondertussen bestaat al 8 beta
 
Laatst bewerkt:
Ik heb idd nu een goed formulier deze is php zit spam filter ed in, maar ik wil strx ook andere formulieren maken, en het kan met frontpage en zonder oulook...maar alleen nu hoe????
Dat de downloads veroudert zijn weet ik, maar er komt een kleine verandering in het disign van de site dus stort ik me eerst daarop....
 
helaas weet ik niet hoe ik je kan helpen, hopelijk iemand anders wel, suc6
 
Ik heb een goede webhosting met frontpage ondersteuning...alleen elke keer als ik en formulier opzet krijg ik een --webbot-self-- verhaal, met een kan pagina niet weergeven, het zou makkelijk zijn als er een tuturiol voor bestond...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan