muziek achter powerpoint presentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

thynkle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2006
Berichten
3
ik heb een probleempje, wanneer ik een muziekje achter mijn powerpoint presentatie wil zetten, hindert dit de rest van de actie instellingen, omdat deze net zolang wachten tot mijn muziekje af is gelopen. maar ik wil het muziekje juist onder de volledige presentatie laten horen. is dat eigenlijk wel mogelijk?? weet iemand misschien een andere oplossing om toch het muziekje gelijk met de presentatie af te kunnen luisteren?

yvonne
 
Ik heb het volgende ooit eens ergens van een site gekopieerd en bewaard.

"Ga als volgt te werk maak eerst je dia voorstelling.
Ga nu naar het menu beeld en klik op "dia sorteerder" Duid nu de eerste dia aan.
Ga nu naar het menu "diavoorstelling" en klik op "diaovergang..."
Aan de rechterkant van het beeld zie je ergens "geluid"
Klik op het uitschuif pijltje en scrol naar onderen tot je "ander geluid" ziet klik daar op.
Zoek nu de map waar je muziek in zit (WAV)
Duid het nummer aan en klik op "ok"
Klik nu op menu "diavoorstelling" en dan op "voorstelling weergeven".
Nu zou alles moeten werken ingeval je beslist een ander nummer te gebruiken duid je weer de eerste dia aan ga je weer naar "Geluid", dan duid je eerst "geen geluid" aan en druk je op "Toepassen" op "alle dia's".
Om weer een nieuw nummer te gebruiken werk je zoals hierboven beschreven.

TIP 1 Alleen WAV muziek werkt in een pps

TIP 2 Als je geluid gebruikt in je pps nooit toepassen op alle dia's, anders hoor je steeds dezelfde fragmenten van maar een paar seconden.
Groetjes
Den Jappe

Tip 3 Bij extra, opties, algemeen de grootte van het geluidsbestand invulllen, iets groter nemen dan werkelijk.

succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan