Softwarevervalsing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Berichten
1.056
Hoi allemaal,

sinds van de week krijgt mijn vriendin op haar laptop steeds de melding bij het opstarten: "U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing". Heel verhaal erbij.

Onderop de laptop zit netjes een sticker met de productcode.

Ik heb nog een tooltje gedownload om die code te kunnen invoeren en het lijkt gewoon goed te gaan, maar de melding gaat maar niet weg. Hoe kan dit een illegale code zijn??
 
hfoppen zei:
Hoi allemaal,

sinds van de week krijgt mijn vriendin op haar laptop steeds de melding bij het opstarten: "U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing". Heel verhaal erbij.

Onderop de laptop zit netjes een sticker met de productcode.

Ik heb nog een tooltje gedownload om die code te kunnen invoeren en het lijkt gewoon goed te gaan, maar de melding gaat maar niet weg. Hoe kan dit een illegale code zijn??

als er een oem sticker op hangt gewoon ff microsoft contacteren ...
 
Heb je al eens gescand op spyware b.v. met ewido.
www.ewido.net
lijkt mij sterk dat dit een melding van microsoft is.
kun je het verhaal hier niet eens plaatsen.
 
Melding is wel van Microsoft: Windows Genuine Advantage geeft deze melding als de Windowws-versie "illegaal" is.

Wanneer Windows Genuine Advantage is geïnstalleerd is deze melding weg. Kan alleen worden geïnstalleerd bij legale Windows-versie-s.
Er zijn ook andere manieren maar die mogen niet worden verteld hier.

Contact opnemen lijkt mij het beste.
 
illegale software windows xp

waarschijnlijk heb je een illegale versie van xp op de laptop staan , heb je de updates gedaan en nu krijg je steeds de melding dat je illegale versie van xp op je laptop heb staan , die melding kun je er makkelijk uit krijgen , maar dat mag ik helaas hier niet neer zetten ...........

edit mod Je geeft zelf al aan dat je het hier niet neer mag zetten. Dan houdt het ook in dat je ook niet aangeeft waar het wel te vinden is. Ik heb in de modhoek een vraag neergelegt over het wel of niet toestaan van het verwijderen van de illegaal melding / edit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
software vervalsing Windows XP

Hallo

Via Google intikken: www.helpmij.nl daar vind je een tool om het probleem op te lossen sukses
zie bericht hierboven van m@rio
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan