Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Accu's voor pmr-horloge Freetalker

Giga Senior erbicom's avatar
    Afstand tot server
    ±123 km
    Vraag is niet opgelost

Accu's voor pmr-horloge Freetalker

Wellicht een vreemde vraag voor dit forum, maar ik probeer het toch.

Ik ben op zoek naar reserve batterijen voor 2 pmr/horloge apparaatjes. zie link: http://aggeggi.com/?action=view&id=686529
    De huidige accu's gaan 1 dag mee en staan ook een beetje bol, lijkt me niet helemaal goed
    Op de accu's staat de volgende text:
    Li-Ion Battery
    part No: NTA2176
    3.7v
    570mAh

Tot nu toe heb ik alleen een site gevonden in Taiwan waar ik ze kan aanschaffen....... per 100 of meer! Maar ik wil er natuurlijk maar 2 hebben.
    Wie weet waar die accu's nog meer te verkrijgen zijn en dan het liefst in de BeNeLux.

kijk eens op www.conrad.nl. Daar staan veel batterijen / accus te koop, helaas even geen tijd om te zoeken of die van jou er tussen staat

Afstand tot server
    ±123 km
    Helaas, ik heb de hele site doorzocht, maar de juiste accu zit er niet tussen. Bedankt voor je tip.

Giga Senior VDK_P's avatar
    Hallo

Volgens mij = 1 volledige dag werken met een batt. van 3.7V /570 mA/H zeker binnen de specificaties hoor.

Uiteraard lees hiervoor de bijgeleverde lektuur eens door.

Het ietsje bol staan van de casing kan als mogelijke oorzaak hebben dat men dergelijke batt. meestal snel oplaad... met de nodige warmteontwikkeling ----> vervormen behuizing.

Maar ....

Wat weet de verkoper of de fabrikant u hierover te vertellen ???

Die moet die toch zeker kunnen bestellen ???

En nu even technisch ....
    -------------------------------------

Lion Batt. dienen wel heeeel korrekt te worden opgeladen .

Voor zover ik weet dienen de 3.7V versies opgeladen te worden met een spanning van 4.20 V let wel ... 4.20V , en niet b.v.b. 4.22 V = overladen , of .. 4.18V = onderladen..

Een lion batt die konstant wordt opgeladen bij b.v.b. 20°C verliest ook heel snel zijn totle capaciteit (permanent opladen is dus zeker uit den boze)

P.s. : of ... belast eens de betrokken batt. pack en kijk of deze nog de vereiste capaciteit bezit.

Peter
    Een computer maakt dat je minder moet raden maar dat heb je met een bikini ook.
    Als God de mens had geschapen om computers te gebruiken, had hij ons zestien vingers gegeven.
    Een computer kan in twee seconden zoveel fouten maken als twintig man in twintig jaar.

Giga Honourable Senior Member maestro12's avatar
    Afstand tot server
    ±165 km
    Al gezocht bij accushop

Afstand tot server
    ±123 km
    @ maestro12, accushop vanmiddag al gebeld. Alleen leverbaar op bestelling tegen hoge kosten.

@vdk_p, duidelijke info! Maar ik heb de horloges op de markt gekocht bij zo'n "van alles en nog wat" kraam. Winkels in Nederland die ze verkopen kunnen niet aan losse accu's komen. Ze verkochten ze zelfs bij de bouwmarkt hier voor 24 euro. Ik heb er zelf 10 euro voor betaald, dus al te veel geld wil ik er niet aan uitgeven. (max. 15 euro) Maar als 1 dag babbelen niet echt slecht is voor zo'n accu, dan zet ik ze gewoon 's nachts weer aan de lader. Bedankt voor jullie reacties ieder geval!

7. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Aanbiedingen