hoe moet je een text op een web site zetten of veranderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skorpio

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
21
hi dames en heren hoe is het alemaal?ik hoop het goed ,ik ben nieuw hier en ik ben ook nieuw in het werken met een site,mijn vraag is hoe moet je een text zetten of veranderen als je al een site hebt? ik heb een site die is ongeveer klaar maar de mensen die mij hadden geholpen die hebben mij in de steek gelaten dus ik hoop dat ik de hulp kan krijgen bij julle alvast bedankt alemaal skorpio
 
Gewoon de pagina die je wilt veranderen openen met kladblok of een html editor en dan de tekst typen/aanpassen op die plaats die jij wilt.
 
// Robert G. ^^ zei:
Gewoon de pagina die je wilt veranderen openen met kladblok of een html editor en dan de tekst typen/aanpassen op die plaats die jij wilt.
robert bedankt het klinkt simpel als je het al weet,maar voor mij is het wel moeilijk ik heb de webside al dus je kan em gewoon zien maar ik wil bepalde dingen veranderen zoals de texten ik hoop dat je me kunt helpen of iemand anders bedankt
 
Misschien wel handig om weten met welk programma de site gemaakt is? En waar die zich bevind?
 
Bouw zelf een nieuwe website zou ik zeggen, no offence maar dit vindt ik geen goede website. Als je dan ook nog dingen gaat veranderen die anderen erin hebben gezet dan wordt het ook nooit wat.

Het beste is gewoon zelf wat te maken zodat jij weet hoe alles hoort en wat er gebeurd als je iets wijzigd...
 
cms systeem

Internet sites die zijn gemaakt met Frontpage en Dreamweaver voldoen vaak niet aan de nieuwste normen. Ook worden de pagina’s vaak te groot en slordig geprogrammeerd. Zo kan je als er problemen zijn vaak niet veel wijs meer uit het bronbestand. Zoekmachines zoals google stellen steeds hogere eisen aan de manier (taal, grote, indeling,juistheid) van het schrijven van de site.
En een slechte site komt dus niet hoog in google te staan.

Internet sites zijn vaak ook het de “etalage” van een bedrijf .
Denk daarom aan kwaliteit.

Zoek bijvoorbeeld een aanbieder van een cms systeem om je teksten makkelijk zelf te wijzigen.
Ik gebruik een cms dat zo makkelijk is dat iedereen die met het programma word kan werken dit kan gebruiken. Ook heb ik een partnet aangetrokken die voor mij de website zelf heeft gemaakt.

Doe je best
 
Internet sites die zijn gemaakt met Frontpage en Dreamweaver voldoen vaak niet aan de nieuwste normen. Ook worden de pagina’s vaak te groot en slordig geprogrammeerd. Zo kan je als er problemen zijn vaak niet veel wijs meer uit het bronbestand. Zoekmachines zoals google stellen steeds hogere eisen aan de manier (taal, grote, indeling,juistheid) van het schrijven van de site.
En een slechte site komt dus niet hoog in google te staan.

Internet sites zijn vaak ook het de “etalage” van een bedrijf .
Denk daarom aan kwaliteit.

Zoek bijvoorbeeld een aanbieder van een cms systeem om je teksten makkelijk zelf te wijzigen.
Ik gebruik een cms dat zo makkelijk is dat iedereen die met het programma word kan werken dit kan gebruiken. Ook heb ik een partnet aangetrokken die voor mij de website zelf heeft gemaakt.

Doe je best
ok heren bedankt allemaal vorr jullie antwoorden maar ik ben er niet wijs van geworden ik hoop dat ik een directe antwoord kan vinden op mijn vraag
 
ok heren bedankt allemaal vorr jullie antwoorden maar ik ben er niet wijs van geworden ik hoop dat ik een directe antwoord kan vinden op mijn vraag

Je site downloaden met een ftp programma.
Nu heb je alle files.
Files openen in html editor en aanpasen.
Opslaan en wederom met ftp uploaden.

klaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan