openen van aspx bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
Ik krijg een document van internet met de extentie ASPX. weet iemand waarmee ik dit document kan openen?
 
Daar word ik niet veel wijzer van. Ik moet het document openen en terug sturen naar een site. Maar ik weet niet welk programma ik nodig heb. Je stuurde me net naar asp.net dat is volgens mij een sitebouw programma.
Erik
 
Ik stuur je nergens naar toe, en onderin op die site staan ook nog een aantal toepassingen.
Maare, verder krijg je niets bij die extensie, zoek even verder op google, sorry dat ik je wilde helpen, zal het niet meer doen.:cool:
 
Ik ben eruit. Het blijkt een PDF bestand te zijn die gesaved was op de harde schijf.
Het was een contract die vanuit een veilige site gesaved was.
De bijlage is via mail binnengekomen. En hij was is mijn documenten gesaved.
En nu vroegen ze mij om dat document te openen.
Na veel omwegen ben ik nu naar de mail gegaan om te kijken wat voor bijlage erbij zat,
en daar stond heel duidelijk een PDF extensie. Ik heb het programma geopend met acrobat reader.

bedankt voor de moeite.

Erik
 
.aspx bestanden zijn webpagina's een soort php maar dan van microsoft vaak kan je het gewoon met kladblok openen, maar je kan ook een editor gebruiken zoals 'Crimson editor' of de officiele van microsoft namelijk: Microsoft Visual Web Developer.

De gene die nog te downloaden zijn zijn: versie 2008 en 2010, maar je kan ook gelijk de professionele editie kopen zoals de standard edition en de professional edition

Dus ehh

Veel succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan