Hulp gevraagd bij Ghost image dvd??

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreovic

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
111
Goedeavond allemaal,

Eeen collega heeft op mijn p.c ghost 9 gezet en een 2 jaar geleden een recovery c.d gemaakt en een DVD met een ghost image erop?

Nu wil ik hem herstellen, van af die image op dvd.

Ik start ghost 9, complete schijf herstellen en kies dan in de browser het imagebestand......hij geeft een waarschuwing dat hij alles op de C schijf gaat overschrijven op het station.....hij begint het lopen en dan krijg ik een foutmelding: kan de image niet terugzetten omdat Windows actief is,gebruik de recovery c.d.

Stop de recover c.d in Discdrive D, kies station herstellen......ik wissel de schojf voor de image en dan zegt hij de recovery c.d erweee in moet???,de andere romspeler herkend de image niet.

Kan mij iemand vertellen hoe ik de image kan terugzetten,alvast bedankt!!!
 
je moet opstarten van de ghost 9.0 cd
kies voor geavanceerd herstel taken :)
 
Is het probleem inmiddels opgelost?
Graag antwoord omdat we je anders verder kunnen helpen :).

Het is belangrijk dat Ghost volledige toegang krijgt tot de partitie die hij wil herstellen, en dat kan inderdaad het beste door met de Ghost CD/flop op te starten.
 
Ghost 9

Als het mag even inbreken. Ik heb ook ghost geinstalleerd en nu heb ik mijn boot HD overgezet naar een tweede HD en wil hier vanaf booten. Maar blijft dit doen vanaf de oude HD haal ik deze eruit dan geeft hij Boot Faillure. Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt

Lourens
 
ghost

Neen bij mij nog niet en dat is dat de PC niet wil opstarten vanaf de nieuwe HD.

Groet Lourens
 
ghost

neen alleen de HD beiden zaten erin en ik heb Ghost geinstalleerd en de kleinere HD overgezet naar een partitie op de grotere!
 
heb je de optie partitie activeren wel gebruikt? :)
 
opstarten van ghost cd kies gavaceerde herstel taken
kies daarna de bovenste optie (ben ff vergeten)
daarna de opties door lopen goed kijken staat er tussen :)
 
ghost

Dit heb ik gedaan en de bovenste optie is System restore maar dat hoeft niet want systeem werkt goed wil deze alleen van een andere partitie opstarten. De onderste optie is Utilities. Daar heb ik een heleboel opties (alleen allemaal in het engels) waaronder edit boot.ini change active partition. Als ik dit dus doe dan komt ghost met een DOS scherm welke partitie ik wil selecteren maar er zijn geen partities te selecteren.

Lourens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan