Digicam PRAKTICA DC22 - low battery??

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirtyblonde

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2005
Berichten
87
Mijn digicam geeft heel de tijd aan 'low battery' ook als ik er nieuwe batterijen instop die een ander apparaat wel als vol erkend!

4 weken terug zaten er oplaadbare batterijen in, toen deed hij het prima.. Tijdje niet gebruikt.. die batterijen heb ik er uitgehaald, drnet normale geprobeerd, die pakte hij niet, af en toe maar dan waren ze ook zo weer 'leeg'. Nu doe ik weer dezelfde oplaadbare batterijen -volle- maar dan geeft hij weer aan low battery.

Hij is niet gevallen of iets, kan dus nooit iets kapot zijn gemaakt!

Whats happened? and how to solve this problem :evil:
 
Probeer toch nog eens andere batterijen en kijk of dat helpt....
Als kan je misschien van de website van de fabrikant een firmware flash programma downloaden (of heb je die al gekregen op de cd bij je camera). Firmware flashen kan dit soort problemen soms verhelpen.
(Firmware is de software van de fabrikant die op je camera (dus niet je computer) geinstalleerd is. Als deze firmware een foutje bevat kan je een nieuwe versie ervan via je computer naar je camera sturen, flashen dus)
 
:( ik snap wat je bedoelt, maar mijn pc pakt de camera niet als hij niet aan gaat, hij moet dus eerst aan zijn en dan pas accepteert mijn pc de camera. dus dat schiet ook niet op..

iedere x als ik er nieuwe batterijen in gooi doet ie het 20 sec en valt uit..kan moeilijk batterijen blijven kopen :confused:
 
Heb je nog garantie want dit lijkt mij niet normaal.
 
nee die heb ik niet.. hij is ook wel een paar jaar oud maar er is niks raars mee gebeurd!

heb drnet weer - nooit gebruikte - batterijen gebruikt.. kon een paar fotos maken en op mijn pc zetten.. nu is de batterij weer leeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan