vraag over source protection HTML

Status
Niet open voor verdere reacties.

janschok

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Berichten
141
hallo allemaal

ik heb een vraag ik weet dat er een script of code is voor het uit schakelen van de bekijken van de broncode van een web site maar weet niet meer hoe dat in elkaar zit of waar ik het kan krijgen hebben julie nog een tip of een oplossing voor het beschermen van een website zo dat ze de broncode niet kunnen bekijken en opslaan

hoogachtend
jan
 
er zal best een javascriptje voor te vinden zijn maar op het moment dat iemand je pagina opslaat heeft hij de html code in handen dus vertrouw niet teveel op deze methodes.
 
ecd zei:
er zal best een javascriptje voor te vinden zijn maar op het moment dat iemand je pagina opslaat heeft hij de html code in handen dus vertrouw niet teveel op deze methodes.

oke dat is waar maar je kunt de optie van "opslaan" en "opslaan als" in browsers uitzetten met een script
ik weet dat er een code voor is als iemand mij daar kan helpen of weet hoe dat gaat dan zou ik dat graag venemen.

groetjes jan
 
Je gaat waarschijnlijk internet explorer om de tuin kunnen leiden maar firefox gaat je zeker de code nog laten zien.
 
lamp zei:
Je gaat waarschijnlijk internet explorer om de tuin kunnen leiden maar firefox gaat je zeker de code nog laten zien.

ja dat is zeker de bedoeling, en voor firefox heb ik al wat
zo dat deze dat ook niet kan

gr jan
 
Het is onmogelijk om HTML code te beschermen, de bezoeker zal altijd een cache op zijn pc hebben waar het html bestand in opgeslagen staat. Gebruik liever php, dit wordt server-side uitgevoerd en is dus niet op de bezoeker's pc opgeslagen.
 
klopt weet ik maar gaat er meer om om de funtie opslaan in explorer ui te schakelen deze is er weet ik maar kan het niet weer vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan