Nieuwste versie van tomtom maps?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trustno1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 okt 2000
Berichten
1.332
Wat is de nieuwste versie voor de tomtom maps voor de benelux? Voor de plus maps zie ik versie 6.32 staan maar voor alleen de benelux zie ik versie 6.05 staan. Is hiervan ook een versie 6.32?
 
Bedoel je voor de TT Plus map Benelux? Die is er wel in v.632
 
Ja die heb ik ook, maar alleen de benelux kaart kan ik alleen maar in versie 6.05 vinden. Is hier geen nieuwere versie van? Is er ergens een site waar je kan zien wat de nieuwste versies van de kaarten zijn?
 
Het rare is dat er geen enkele site is waar de meest recente versies te vinden zijn, zelfs niet op de TomTom site (zelfs niet als je een account hebt).

Maar toch vraag ik mij af waarom je op zoek bent naar een Benelux kaart terwijl je de Benelux Plus al hebt. :confused:
 
Een benelux plus map maakt de tomtom toch wat trager. Als je hem alleen maar binnen nederland nodig hebt, laad hij de gewone kaart sneller dan als ik de plus map heb geinstalleerd.
 
Nieuwste map tomtom

Wat is de nieuwste versie voor de tomtom maps voor de benelux? Voor de plus maps zie ik versie 6.32 staan maar voor alleen de benelux zie ik versie 6.05 staan. Is hiervan ook een versie 6.32?


Hoi,
Mijn maps is nog veel ouder van de jouwe.
Is het mogelijk dat je mij een copie kan verstrekken?
Ben bereid voor te betalen voor onkosten
Het is maar een vraagje aan mijne kant.
Pedro
 
Stuur me maar even een mailtje.
Het is je al eerder aangegeven:
Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
* Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.
Eerde bood je ook aan ,dat iemand een mailtje kan sturen, dit soort dingen doe je maar buiten Helpmij om.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan