MSN Messenger voor Linux

Status
Niet open voor verdere reacties.

RelatedHack

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2006
Beste leden,

Ik werk momenteel met Linux Kubuntu.
Nu vind ik dus nergens een MSN messenger voor Linux.
Heeft er hier iemand of kent er hier iemand een website waar ik deze kan afhalen en instaleren ?
Ow ja, klein vraagje...kan er iemand even mee uitleggen hoe dit te instaleren want het is mijn eerste maal met Linux en nog niet alles zit in mijn hoofd.

Dank bij voorbaat

MSN is er geloof ik niet voor Linux, wel programma's die er veel op lijken, de bekendste zijn:

Gaim staat standaard al in toepassingen -> internet geinstalleerd, aMSN kun je binnenhalen via bijv synaptic pakketbeheer. Daar zoeken op msn geeft trouwens ook nog andere mogelijkheden, zoals kopete (al standaard geinstalleerd in kubuntu) en kmess. Voortaanzal ik beter lezen. beter zoeken :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaim staat standaard al in toepassingen -> internet geinstalleerd, aMSN kun je binnenhalen via bijv synaptic pakketbeheer. Daar zoeken op msn geeft trouwens ook nog andere mogelijkheden, zoals kopete (al standaard geinstalleerd in kubuntu) en kmess. Voortaan beter zoeken :thumb:

Beter zoeken ? het is de eerste keer dat ik Linux gebruik (zei ik al in m'n vraag) en heb dus nog geen voorkennis van Linux...
Ik zit nu al met een 2de probleem...maar daar start ik wel een 2de topic over...

Sorry daar had ik overheen gelezen.ik was nog beter aan het zoeken

Laatst bewerkt door een moderator:
bij kubuntu kan je beter voor kopete gaan, deze staat er standaard op geinstalleerd en past beter bij het uiterlijk van kde. Hij is ook wat uitgebreider dan gaim.

Dit topic stamt oorspronkelijk uit 2006. Het is niet toegestaan om zulke oude topics omhoog te halen. Vandaar gaat er dan ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan