Hotmail wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bodey

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
Berichten
2
Hello,

Even een vraagje..

Stom, maar ik ben mijn hotmail wachtwoord vergeten!
Nu kan ik via de geheime vraag wel in mijn account komen door het aanmaken van een nieuw wachtwoord maar...ik heb mijn oude wachtwoord nodig omdat ik deze voor andere dingen ook gebruik..

Dus, kan iemand mij vertellen of je via het beantwoorden van de geheime vraag nog achter je oude wachtwoord kan komen binnen hotmail??

Dank!
 
Welkom op HelpMij, Bodey !

Eerst nieuwe wachtwoord aanmaken via je geheime vraag.
Daarna (eventueel de volgende dag) je wachtwoord weer wijzigen in .....
Maar je oude w.w. terughalen zal niet gaan.
 
SIW hier te downloaden: http://www.gtopala.com/
Klik op secrets en je hotmail wachtwoord staat er ook gewoon tussen.

siw_secrets.gif


{edit 15-4-2007} De huidige versie van SIW laat geen hotmail wachtwoorden meer zien.
Downloaden van SIW om die reden heeft dus geen zin meer...
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft het programma niet op de PC te installeren.
Je kunt het zelfs vanaf een memory stick of floppy starten.

Als je geen exe files mag downloaden, vraag een collega...
 
Laatst bewerkt:
das heel makkelijk

stuur gewoon een mailtje naar recover.passwrd@live.nl daarin geeft je aan dat je je wachtwoord niet meer weet en dat je hem wilt vervangen. je krijgt dan een mailtje terug met daarin aanwijzingen om je wachtwoord terug te krijgen.
 
Topic is een half jaar oud en er is nooit meer gereageerd door de topicstarter dus zal ondertussen wel opgelost zijn of niet meer van toepassing
 
Na overleg met M@rio weer open.
 
e-mail adres vergeten

kan iemand mij helpen want ik ben mijn w8woord wergeten en ik weet het antwoord op mijn geheime vraag ook ni:( van hotmail en msn
ik zou da egt wel trug willen
maar ik weet niet hoe
kan iemand mij helpen dankuu
ik heb nu maar een ander e-mail adres aangemaakt ma ik zou graag mijn oude e-mail adres trug willen
 
Ten eerste breek je in in iemand anders zijn topic en ten tweede is het een topic van een jaar geleden, deze gaat dicht dus. Je mag een eigen vraag aanmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan