Totaal iets nieuws !!

Ik heb de zuidwester op dus ........:D
 
Over acties en commercie - mijn mening

Liever zag ik geen acties waar geld mee gemoeid is noch commerciële activiteiten.
Dan is allerlei gerommel ook minder kansrijk.
Zowel nu - wat niet het geval zal zijn - maar vooral ook: niet in de toekomst.

Het volgende, een voorbeeld.
Stel: we voeren een actie voor één of twée virusscanners.
Bij vragen over virusscanners worden diezelfde scanners geprezen.
Andere scanners worden bekritiseerd, of minder goed bevonden.
Wat voor indruk wekt dat dan? Ook al zijn ze goed?
En lijken adviezen over andere zaken dan nog betrouwbaar?

Een duidelijke, makkelijk vindbare link naar een lijst waarop alle acties en
commerciële activiteiten netjes op naam én op productnaam te vinden zijn lijkt verstandig.
Misbruik kan dan in ieder geval beter worden gesignaleerd.
Dat komt de betrouwbaarheid van onze adviezen - dus ook het forum zelf - ten goede.
 
@ Richard1987 vraag / opmerking hoort hier niet thuis.

@Chielio je kan ook op de knop "Meld misbruik in dit bericht" drukken.

Dank u allen voor de medewerking ;)
 
Hier sta ik volledig achter.
Schitterend idee.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Het is snel afgelopen hoor met mensen die onzin posten. Een ow na laten we zeggen 10 onzin posts, gaat hij door > ban. Dusja... en beetje zonde van je € 25,- als niemand je handtekening meer ziet na je ban :p

Misschien domme vraag.... maar wanneer is iets een onzin post?

Je hoeft maar iets te antwoorden wat richting de ts vraag komt en je hebt een gratis reclame. (nou ja gratis).

Tis een leuk idee om op zon manier sponsors te krijgen maar ik denk dat het de kwaliteit niet ten goede gaat komen... ..Just my 2 cents
 
Zoals iedereen kan zien heb ik géén handtekening.... en alle handtekeningen die ik wél tegenkom lees ik niet.:D

De kwaliteit zit voor mij niet in een eventuele handtekening maar in de antwoorden en de houding van een forum tegenover de TS. Ik denk niet dat de kwaliteit van Helpmij.nl aangetast wordt door een handtekening, want die moet, ook als hij niet de zwerfkatten van Urk betreft maar een toko waar geld verdient wordt, voldoen aan eisen. En als dat niet zo is, komt hij niet op de site. Het zou in ieder geval in mijn optiek best de moeite waard zijn om er eens een proefperiode aan te wagen. Dan kunnen we met z'n allen er naderhand een oordeel over vellen, als we echt ervaren hebben hoe het gaat lopen.:)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan