installatie google earth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Hoi,

Na de installatie van google earth, heb ik ook een nieuwe google-site/taakbalk gekregen.

Nu geeft ie iedere keer als ik een letter intyp in de google-zoekbalk al direct een aantal mogelijkheden, dat wil ik weg hebben, maar hoe...?

Ik heb al bij 'extra-internetopties-geavanceerd-inline autoaanvullen' èn bij 'extra-internetopties-inhoud-autoaanvullen' de vinkjes weggehaald, maar geen van tweeen werkt.

Wie weet wel hoe?
 
Als je op die taakbalk rechtermuis klikt, krijg je dan geen opties? Hamvraag is wil je die taakbalk wel?
 
Of het werkt in IE weet ik niet, maar wel in Firefox.

attachment.php


Met muis op woorden, dan Shift Delete
en weg zijn de woorden.

:cool:
 

Bijlagen

  • google_bar.jpg
    google_bar.jpg
    17,1 KB · Weergaven: 121
@fozziebear: ja die taakbalk vind ik wel makkelijk.

@peter: ja, maar dan moet ik dat met elke letter uit het alfabet doen en ze blijven niet weg, als ik de a verwijder en even later weer iets met 'a' begin, dan komen ze even zo vrolijk weer terug.
 
Thea , het is iets wat in de registry zit ( als ik me niet vergis) zal eens zoeken. Je `hoort `van mij
 
Het heet in ieder geval 'suggesties' en het geeft van elke letter die je tikt de mogelijke zoek opdracht, dus een suggestie van Google. Ik heb vanmiddag een uur zitten zoeken, maar heb het uitzetten ervan nog niet gevonden.
 
Nog wat gevonden:
http://google-search.qarchive.org/software.html
tekst GooDelete History

En bij het door mij geplaatste plaatje:
r-klik op de G
en je krijgt de optie Clear Search History
en alle woorden zijn weg ;)

Ik heb het hier dus over het google venster wat bij mij in Firefox Rechts-bovenin het scherm zit.

:cool:
 
@fozziebear: IE

@mumzel: het is idd zo dat het 'suggesties' van Google zijn en niet iets wat ik al eerder heb ingetypt.....al had ik dat wel gedacht...ik had niet goed gelezen wat er dan stond...:eek:

Ik denk dus dat die 'suggesties' niet weg te krijgen zijn...nou ja, dan moet het maar blijven staan...;)
 
hallo hallo,

ik had net een helder moment....:cool:
en ik heb de oplossing: In de google-balk staat rechts 'settings', daar bij 'options' en 'search box settings' vinkje weghalen bij: suggest popular searches'....:thumb:

Tadáá, kind kan de was doen!
 
Bedankt voor de melding :) Ik heb die opties niet op de toolbar, vandaar dat ik je niet verder kon helpen. Ben blij dat het nu bekend is!

ps. Zou je rechts onderaan de optie: vraag is opgelost in willen drukken?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan