Doe mee en win

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het in ieder geval een leuk initiatief, winnaar of geen winnaar, het was leuk om (mee) te doen.
En over de eerlijkheid zit ik niet over in, daar hebben we in Huijb wel de juiste persoon voor dacht ik zo. :) :thumb:
 
Nogmaals ook jij zit er naast. Maar dit heb ik nu al vier keer gezegd geloof ik. Hoe kan ik het nog duidelijker maken, de vorige reacties waren hints
Door je antwoord te motiveren. Een reactie als "Je zit ernaast" kan ik niet veel mee.
Hoe weet je zeker dat ik ernaast zit, en ajt, en.... en....
 
Ik lees met veel genoegen dit topic door.
Ik was een voorstander van deze prijsvraag. (en ben het nog steeds)
maar als er de volgende keer iemand komt met de vraag of het bestuur nog een prijsje kan geven voor een prijsvraag dan zal ik als bestuurslid daar NEE tegen zeggen.

WE hebben het altijd zo gedaan......las ik.........vervelend dat WIJ daar niet van mogen afwijken.
Het tijdstip van plaatsen is niet juist, ik moet overdag werken.....jammer ik moest de gehele week 'savonds werken.

al met al vind ik het jammer dat de eerlijkheid van Huijb in twijfel word getrokken.

heel jammerdat er zoveel commentaar komt op een spelletje waar wij als bestuur iets leuks mee dachten te doen.........nogmaals jammer.:eek:

Huijb in iedergeval bedankt voor de tijd die je er in hebt gestopt.
O ja en de prijs winnaars gefeliciteerd.:thumb:
 
Ik ga toch ook iets zeggen hierop.

1° is het niet zo, dat bij een quiz, een reglement voorzien is. Ja dacht ik, en hier is dit dus ook het geval. Wil je meespelen, moet je je houden aan dit reglement, en is er geen discutie mogelijk.

2° In geval van discutie, is enkel de quizmaster die een oplossing hierover zoekt.

3° Hoe was het ook weeral? meedoen is belangrijker dan winnen. Je hebt er toch even plezier gehad om dit op te zoeken. Waar is de Olympische gedachte? Het gaat hier tenslotte niet om 1 miljoen€ hé mensen.

Toch leuk even de vorige reacties te lezen. Proficiat aan de winnaars.
 
Door je antwoord te motiveren. Een reactie als "Je zit ernaast" kan ik niet veel mee.
Hoe weet je zeker dat ik ernaast zit, en ajt, en.... en....
Goed ik zal duidelijker zijn, ER IS MAAR ÉÉN INZENDING BINNEN, ÉÉN, NIETS MEER EN NIETS MINDER, ÉÉN DUS. Dus al wil je vandaag nog inzenden, je maakt nog steeds kans. :(
 
Goed ik zal duidelijker zijn, ER IS MAAR ÉÉN INZENDING BINNEN, ÉÉN, NIETS MEER EN NIETS MINDER, ÉÉN DUS.

En die inzending is van Huib zelf. :D :p :D

Wat een gezeur zeg. :eek:

Misschien volgende keer een notaris inhuren. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Dank u voor deze opheldering. :thumb:
 
Daar verschillen onze meningen dan over ;)
 
Juist ja. Heel goed.
Maar dat is nou precies hetgeen waar ik het niet over heb.

Maar goed, ik hou erover op.
 
huh

Waarom komt kritiek pas op dag 5?
heb wel 3 antwoorden daarna ben ik afgehaakt :)
 
Wat een gedoe en wantrouwen.
Je zou het schaamrood op de kaken krijgen.
En ik was nog wel zo trots en gecharmeerd van het feit dan mijn avatar als eerste gekozen was in deze prijsvraag...................
 
Wat een gezeik,en dat om zo'n STOM helpmij T-Shirt,ben blij dat ik niks ingezonden heb wat een gezeik ,BAH BAH BAH
 
Het geheel is afgesloten, dus de post kan ook dicht ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan