ActiveX downloaden of updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrikius

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2006
Berichten
58
Blijkbaar werkt AVG Antispyware niet op Windows 98...Waar kan ik ActiveX downloaden of updaten?
 
Welke versie van Internet Explorer gebruik je? Wellicht even de Windows Updates installeren, daar moet 'ie tussen zitten.

Krijg je foutmeldingen bij het installeren/gebruiken van AVG?
 
Windows 98 SE

Windows 98 SE. Ik krijg daar geen updates meer. maar ik heb dit probleem alleen met Mozilla 2.0.
 
zelfde probleem

als ik op een chat wil zecht hij dat ik een activeX besturingelement moet installere maar niet waar.

specs

windows xp
internet explorer 6

ik weet dus niet waar ik activeX moet downloaden weeet jij het wel=

zeg het me!

groeten tiener!
 
Nu is het wel Internet Explorer? Of toch Mozilla?

Bij Internet Explorer 6.0 komt de installatiemelding bovenin te staan, net onder de adres (URL) balk. Bij oudere versies krijg je een venstertje.
 
Ja, iets met ActiveX kan je alleen bekijken/doen met Internet Explorer, en vanaf versie 6 van IE zou alles goed moeten werken.
Doe in ieder geval even een Microsoft Update.

Je kan ActiveX verder niet echt downloaden, je moet het wel aan hebben staan, dit kan je zo controleren: Ga in Internet Explorer naar Extra --> Internet-opties en ga naar het tabblad Beveiliging en klik dan op Aangepast niveau.
Daar vind je verschillende dingen van ActiveX en kan je zien of het in- of uitgeschakeld staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan