Ondersteunt PuTTy scripts(NETWERK)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yretix

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
5
Hallo Mensen, :D:D

Ik weet niet of deze topic hier wel thuis hoort?..

Ik zal gelijk beginnen met mijn vraag. Ik loop momenteel stage bij een Bedrijfsautomatisering Bedrijf, en daar staat de radio aan.


De radio draait op een Windows Server 2003, elke ochtend gaat de radio uit. Dan moet de router gereset worden om de RADIO weer aan te zetten. We benaderen de server met het programma PuTTy.

En het resetten van de radio gaat nu via TELNET met een tijdschakelaar, hij opent de DOS-PROMPT en logt hij in op de router en voert de password in, dan typt hij sys reboot, dan reboot de router, maar dat duurt te lang. Ongeveer 15 min.

Mijn eerste vraag is, kan je script benaderen, afspelen met Putty op een andere computer?

Mijn 2de vraag is dat ik voor mijn stage bedrijf is dat scripje plaatsen in de schedule taks en wanneer de radoi uitvalt dat het automatische oppakt, of wanneer de computer bij het opstarten de radio automatische snel op laat starten.

Sorry dat ik het zo raar uitleg, maar ik snap eigenlijk ook niet hoe het in elkaar zit, daardoor weet ik ook niet hoe ik moet zoeken in Google, ik heb er wel gezocht maar kom er niet uit.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, graag ook uitleg wat het script doen en hoe het opgebouwt is.

Sorry voor het ongemak van me taal gebruik, ik zoek echt een oplossing.

ALvast Bedankt ?..

YretiX:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan