Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Standaard IP Adres Casema modem

• Vraag is niet opgelost

Angry Standaard IP Adres Casema modem

Hoi allemaal,

Ik zit hier met een probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik heb hier een motorola cabel modem staan. Nu weet ik het standaard IP adres dus niet van dat modem.
    Verder heb ik een Ergenic ( geloof dat je t zo schrijft ) Wless routertje staan. Alles heel leif leuk en aardig. Maar de wless stond eerst bij iemand anders. Met gewoon ADSL. Nu moet ik volgens mij het IP adres van de wless instellen in de range van de cabel modem... Maar ik kom geen van beide in.
    Kan iemand mij hier mee helpen?

Alvast bedankt,
    Suze
    Geen Enkele Vraag Is Dom. Ookal Is Voor Iemand Het Antwoord Vanzelf Sprekend, Hoeft Dat Voor Een Ander Nog Niet Zo Te Zijn

Kan niemand mij hiermee helpen?

Groetjes,
    Suze
    Geen Enkele Vraag Is Dom. Ookal Is Voor Iemand Het Antwoord Vanzelf Sprekend, Hoeft Dat Voor Een Ander Nog Niet Zo Te Zijn

adsl router en kabemodem gaat volgens mij niet echt werken
    en een kabelmodem heeft niet echt een vast ip adres deze kan namelijk nogal eens wijzigen

Giga Honourable Senior Member
    Het ip webadres van een Motorola is 192.168.100.1, maare, daar schiet je niet veel mee op.

Je dient in de router, de host naam in te vullen, en de dhcp van de modem wordt gebruikt, voor het verkrijgen van ip adres van de provider.

Je moet dus via het ip adres van de router, de configuratie doen, heeft verder niets met je modem te maken.
    Topicstarters, er zullen hier maar weinig helderzienden aanwezig zijn dus geef je OS en uitvoering plus merk en type moederbord of merk en type PC of laptop op en voor andere problemen, informatie graag.

Wie veel praat heeft weinig te zeggen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren