Voipbuster kost geld zonder te bellen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Ik gebruik voipbuster.

Het is me nu opgevallen dat wanneer ik iemand opbel maar die persoon neemt niet op ik toch 0.05 € moet betalen.

Dit kan toch niet ???
 
Please note that this contact form is only for press, investors or partnership inquiries. All other questions will be discarded. If you have any questions relating to one of our products, please consult the customer feedback forms or phone numbers as provided on the product's webs
 
Voipbuster VoipSTUNT etc.

Karine,
Ik zie dat jouw vraag nog steeds niet is beantwoord.
Ook ik zoek naar antwoorden, welke ik nog steeds niet gevonden heb en ook niet kan krijgen, blijkbaar. Daarom mijn verhaal hier, om je te laten weten dat je niet alleen staat in deze.

Die lui van Voip, in dit geval Betamax uit Duitsland, negeren de gebruikers. Hun vragenformulier is inderdaad ALLEEN maar voor de pers, investeerders enz....
Herhaalde malen heb ik deze mensen aangeschreven, via email, per brief en gevraagd om uitleg. Geen enkele reactie.........ook laat men geen prijswijzigingen door. Wel die van andere providers, van SKYPE bijvoorbeeld!
Zelf heb ik eveneens de ervaring, dat bij Voipstunt een connection fee geldt van € 0,05. OOK als ik géén verbinding krijg !

Eerst was het ECHT GRATIS, later € 0,03 per call en nu € 0,05 per call, maar dan per CALL, niet per verbinding !!!!! PROBEREN om iemand te bellen is al voldoende om je geld kwijt te raken.

Ik maak het mee, dat de verbinding NIET kán worden verbroken, meestal is dat, als ik een mobiel nummer heb gebeld, de disconnect button verschijnt dan gewoon niet. Tikt lekker door, dus.
Vandaag was het zelfs zo, nadat ik iemand heb gebeld en het antwoordapparaat ingesproken, deze persoon mij later terugbelde; later bleek dat er wéér € 0,05 connection fee was afgeschreven, terwijl niet IK belde.

Ook al is het nog steeds niet duur, toch hoop ik op reacties van andere leden.

Groeten van
KIWI2
 
Geen probleem meer. Ben er gewoon mee gestopt, en heb nu Scarlet one. Zoveel bellen en surfen(50 GB download) voor 50 euro. (Belgie)
 
Heb ook problemen. Heb betaald,maar als ik mijn account wil verifieren,dan geeft ie een error. Voipbuster laat niets van zich horen. Ook betamax. Sinds kort is ook het forum van voip opgeheven. Heb wel mijn geld erop staan,maar kan het dus niet gebruiken.
 
Sinds een paar maanden wordt er inderdaad 5 cent berekend ook al krijg je geen contact (alleen met direct call)

Zelf gebruik ik voipbuster al sinds het begin zo'n beetje (3 jaar??) en heb nooit problemen. Ik gebruikte een USB-voip telefoon van ca 15 euro. Dat is in plaats van een koptelefoon met microfoon zeg maar. Maar dan hoef je die 5 cent nooit te betalen, dat is wel gratis.

Sinds 2 maanden gebruik ik een draadloze usb telefoon. Tiptel 217. Hiermee heb je een bereik van 10 meter draadloos bellen. Tenminste, als je niet teveel betonnen muren hebt.

Die 5 cent is alleen maar als je Direct Call gebruikt (dus doorverbinden naar je bv vaste telefoon)

Er zijn ook vele varianten op dit programma. Voipdiscount, smsdiscount, voipcheap, voipstunt enz. Ze werken allemaal hetzelfde, alleen de tarieven kunnen per land varieren. Bij voipcheap bv is bellen naar Nederlandse mobiel 10 cent, en met voipbuster is het 25 cent
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan