@live.nl te registreren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michael4446

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2006
Berichten
8.660
Sinds vanmiddag zijn de adressen @live.nl te registreren.:thumb:
Hier kan je dat doen.
Werkt die link niet, kan je hier klikken en dan op Proberen.
Hotmail wordt dus steeds meer verandert in Windows Live Mail.
Hotmail en hotmail-adressen zullen nog gewoon worden ondersteunt!

TIP: Als je @live.nl adres wil, registreer dan nu, nu zijn er veel namen nog beschikbaar omdat het pas sinds vanmiddag 16:00 voor iedereen te registreren is:thumb:
 
ballen site zeg, werkt niet eens met safari, niet dat ik een @live adres wil...
 
Hotmail.com en/of Live.NL

Hoi,

Momenteel heb ik een hotmail-adres. In verband met de introductie van "Live.NL" heb ik een vraag:

Als ik mij registreer bij "Live.NL", wordt mijn "Hotmail.com"-adres dan omgezet in "Live.NL"-adres?

Dit is mij namelijk niet duidelijk, want bij de registratie verschijnt het volgende bericht van Microsoft:

Heeft u een account van MSN Hotmail, MSN Messenger of Microsoft Passport?
Dan is dat uw Windows Live ID.

Naar de aanmeldpagina
 
Laatst bewerkt:
Er zijn 2 dingen:

1) Je kan een heel nieuw e-mailadres aanmaken, naam@live.nl, dan gebruik je ook gelijk de Windows Live Mail service, dat ziet er anders uit dan Hotmail.
Dan heb je dus 2 e-mailadressen: die van @live.nl en @hotmail.com

2) Je kan je Hotmail account gebruiken onder Windows Live Mail.
Je houdt dan je @hotmail.com e-mailadres maar je gebruikt Live Mail, wat er anders uitziet en met extra opties enz.
Dan heb je dus 1 e-mailadres, gewoon je @hotmail.com
 
De toekomst òf het einde van Hotmail.

Er zijn 2 dingen:

1) Je kan een heel nieuw e-mailadres aanmaken, naam@live.nl, dan ... etc.

2) Je kan je Hotmail account gebruiken onder Windows Live Mail. Je houdt dan ... etc.

Deze reactie had ik al (enigszins) verwacht.

Ik heb (ook) begrepen, dat de hotmail-adressen kunnen blijven bestaan. Mijn vraag is dan, of MS ook in de verre toekomst [!] "Hotmail.com" laat bestaan òf dat de (gratis) "Hotmail.com"-adressen te zijner tijd zullen (moeten [?!]) worden omgezet in "Live.NL" en/of "Live.com"?

Gelet op de strategie van MS lijkt mij dat laatste niet onlogisch. Dit was namelijk ook het geval bij de overgang van MS Anti-Spyware, dat bij mijn weten door MS van een andere producent werd gekocht, naar Windows Defender.
 
Ja, aan de ene kant zou je zeggen: MS wil dat zoveel mogelijk mensen Live gebruiken, en daarbij ook een echt @live.nl adres.
Maar dat kan bijna gewoon niet, want er zijn heel, heel heel veel hotmail.com adressen.
Het zou denk ik te groot zijn om die allemaal om te zetten.
Plus het volgende:

-Piet registreert piet1@live.nl maar
- een andere Piet had al piet1@hotmail.com, dan kan piet1@hotmail.com nooit worden omgezet naar piet1@live.nl omdat die al bestaat.

Dus ik denk, ook in de verre toekomst, dat e-mailadressen op @hotmail.com zullen blijven bestaan, maar dat je geen nieuwe @hotmail.com meer kan registreren.
 
Een stille dood van Hotmail.

...

Dus ik denk, ook in de verre toekomst, dat e-mailadressen op @hotmail.com zullen blijven bestaan, maar dat je geen nieuwe @hotmail.com meer kan registreren.

Dat laatste betekent volgens mij op de (zeer) lange termijn een stille dood van Hotmail. Verder denk ik, dat MS Windows Live zal blijven onderhouden en dat dit niet het geval bij Hotmail zal zijn. Ook dat hebben we vaker gezien.

Ik baseer mij echter graag op feiten. Verder vraag ik mij af, òf "Live.NL" een voordeel heeft ten opzichte van "Live.com". In ieder geval wacht ik (vooralsnog) (nog), totdat "Live.com" beschikbaar is.
 
Microsoft kan gewoon niet alle @hotmail.com adressen overzetten, mensen e-mailen dan naar verkeerde of niet bestaande adressen en adressen kunnen al bezet zijn.
Plus dat het een te ingrijpende verandering is.

Maar ik denk dat je over een tijdje alleen nog maar @live.com / live.nl kan registreren omdat dat de nieuwe hotmail wordt.

En live.nl heeft geen voordeel op live.com, het enige verschil is de .nl of de .com en de taal van Windows Live Mail.
Het is gewoon hetzelfde in een andere taal.
En het kan nog wel even duren voordat @live.com ook te registreren valt denk ik.
MS heeft Nederland gekozen voor '' test '' omdat hier veel mensen Hotmail gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Oftewel, je kan je niet meer registreren voor een @hotmail.com account?!

Cheetah.
 
Ik krijg telkens een @hotmail.com optie hoor, zie niks van live.nl.
 
@hotmail.com kan je nog wel registreren, dat kan gewoon hier en dan klikken op Gratis.

@live.nl kan je registreren, dat kan hier en dan klikken op Registreren.
 
@hotmail.com kan je nog wel registreren, dat kan gewoon hier en dan klikken op Gratis.

@live.nl kan je registreren, dat kan hier en dan klikken op Registreren.

Hier werkt het in ieder geval niet... kan komen doordat ik in Belgie zit (Hij verwijst me door naar .be).. en in IE7 krijg ik de Engelse live omdat ik in Vista werk.

Ach..
 
@Breezer, maakt ook niet zo veel uit. @hotmail.com of live.nl.
Maar waarom je wordt doorgestuurd komt omdat alleen mensen uit Nederland een live.nl adres mogen registreren. Nederland is het eerste land waar Microsoft officieel live adressen aanbiedt.

@Cheetah, die link van het registreren van een hotmailaccount:
Ga naar hotmail.com en dan links op de pagina kan je kiezen voor het registreren.
Hotmail-adres kan je registreren op de officiele hotmail pagina en een live adres op de officiele live pagina ( get.live.com ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan