ISO-bestand branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

pharell

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
5
Hallo,

Ik heb een Image-bestand gedownload (ISO) en gebrand op DVD via Nero en Imgburn. Als ik na het branden de DVD echter in mijn DVD-speler doe, krijg ik de melding dat de DVD niet af te spelen is, omdat het een CD-Rom is.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit bestand op DVD kan branden, zodat hij af te spelen is op mijn DVD-speler?

Gr. Pharell
 
Brandt je de ISO in Nero wel via de menu optie Recorder -> Image branden?

Ook zou je (ong. zoals de vorige poster schrijft) eerst eens moeten kijken wat er in de ISO staat. Je kunt daar ook een programma als Isobuster voor gebruiken.
Staat in de ISO geen gevulde TS_VIDEO map (nodig voor een Video-DVD), dan is het maar zeer de vraag of je DVD-speler er wat mee kan.

Daarnaast is het natuurlijk de vraag of je dvd-speler je dvd-s wel goed herkend. De mijne pakt bijvoorbeeld geen DVD-RW en geen DVD-R.

Tijs.
 
branden iso bestand lukt niet

Hoi! Ik heb een film gedownload en dat kwam als een bin-bestand. Deze heb ik omgezet in een isobestand (met magiciso). Nu kan ik het bestand met nero startsmart (image branden) alleen maar branden op een cd-r/rw.. Maar dat is dus niet de bedoeling.. Hoe krijg ik het bestand op een dvd gebrand?
 
Zal wel een svcd zijn, die bin met Isobuster openen, of wederom mounten met DeamonTools, en dan de mpeg eruit halen, en daar een DVD van branden, met Nero Vision.
 
Verplaatst. Probeer de volgende keer de juiste sectie voor je vraag te vinden.
 
Er is een gratis programma: vcdgear , dat haalt de mpeg uit een bin of iso, daarna kun je er met Nero Vision een DVD van maken..... hoef je niks te mounten.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan