sims 2 update!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Berichten
266
hallo ik heb de sims 2 gedownload en die werkt op mijn computer.Nu heb ik ook 5 uitbreidingsets gedownload maar als ik begin met de eerste te instaleren dan doetie dat tot hij klaar is.Dan geeft hij een foutmelding dat hij niet kan updaten en dan deinstalleert hij de update weer.

Kan iemand mij helpen,want ik wil graag de sims 2 met uitbreidingsets spelen.

Groeten.
 
En denk dat het het komt doordat je de Sims 2 wel legaal hebt, en de uitbreidingssets niet, en dat de gedownloade uitbreindingssets niet werken op een legale Sims en andersom.
 
En denk dat het het komt doordat je de Sims 2 wel legaal hebt, en de uitbreidingssets niet, en dat de gedownloade uitbreindingssets niet werken op een legale Sims en andersom.

Tja...maar ik heb de sims 2 ook niet legaal ze zijn allemaal gedownload;)
 
Tja...maar ik heb de sims 2 ook niet legaal ze zijn allemaal gedownload;)

heb je sims 2 ook eerst "gepatched" met de crack voordat je de uitbreiding set probeerde te installeren?

zo ja zet de orginele exe weer terug (indien je die niet meer hebt wegens overschrijving van de crack eventueel sims2 opnieuw installeren of even zoeken op de cd)) en probeer dan nog eens de uitbreiding te installeren en als je alles hebt geinstalleerd pas de no-cd/crack/hack eroverheen zetten.....
 
heb je sims 2 ook eerst "gepatched" met de crack voordat je de uitbreiding set probeerde te installeren?

zo ja zet de orginele exe weer terug (indien je die niet meer hebt wegens overschrijving van de crack eventueel sims2 opnieuw installeren of even zoeken op de cd)) en probeer dan nog eens de uitbreiding te installeren en als je alles hebt geinstalleerd pas de no-cd/crack/hack eroverheen zetten.....

Volgens mij heb ik niet eens een crack erop gezet...
Ik dacht dat de sims 2 het zowieso al deed.(Ik mount de sims 2 en de uitbreidingen trouwens met deamon tools).
Ik heb echt geen idee warom het niet lukt....
 
Dan heb je dus nog een originele exe.

Doet de Sims 2 het los wel, als je de image gemound hebt met Deamon?
 
Dan heb je dus nog een originele exe.

Doet de Sims 2 het los wel, als je de image gemound hebt met Deamon?

De sims 2 doet het gewoon,maar als ik de uitbreidingspaketten ga instaleren dan zegt hij op het laatst datie gaat updaten en dan zegtie dat het niet lukt en deinstalleertie het weer.
 
Als je de uitbreidingspakketten gaat installeren, zorg er dan even voor dat je de Sims 2 zelf niet gemound hebt.
Dus alleen de uitbreiding mounten. Probeer dat eens.
 
Als je de uitbreidingspakketten gaat installeren, zorg er dan even voor dat je de Sims 2 zelf niet gemound hebt.
Dus alleen de uitbreiding mounten. Probeer dat eens.

Ik zal het morgen proberen,Maar eerst moet ik een serial voor sims 2 studentenleven vinden.Ik had m opgeslagen maar ben t nu kwijt:confused:
 
Ik heb ook de Sims2, incl uitbreidingen.

Als eerste heb ik alles geinstaleerd, 1 voor 1 en enkel alleen de desbetreffende cd gemount, waarmee ik de installatie deed.

De Crack / patch instaleren, dit alleen voor het laatste deel ( huisdieren ) de rest NIET.

Bij mij werkt het perfect.
 
Ik heb ook de Sims2, incl uitbreidingen.

Als eerste heb ik alles geinstaleerd, 1 voor 1 en enkel alleen de desbetreffende cd gemount, waarmee ik de installatie deed.

De Crack / patch instaleren, dit alleen voor het laatste deel ( huisdieren ) de rest NIET.

Bij mij werkt het perfect.




Heb jij ze ook allemaal gedownload?
En zo ja lukte het update bij jou?
 
ja hoor, maar je moet hem "orgineel" updaten, dus geen patch/crack of iets anders er mee doen.
 
Als je een patch gaat doen, of het voor online spelen of niet is, moet je de originele .exe hebben staan. Anders gaat het fout.
En daarna, na het updaten kan je de crack voor het laatste deel installeren.
 
ja hoor, maar je moet hem "orgineel" updaten, dus geen patch/crack of iets anders er mee doen.



Kan ik denk je ook eerst de gewone sims 2 updaten.

Dit gebeurt er als ik de sims 2 studentenleven ga instaleren:

Hij installeert hem tot hij bij 100% komt.Dan staat er op het beeld:
Dit product zorgt er nu voor dat je huidige installatie up-to-date wordt.
Dan vraagt hij om Disc 4 van de sims 2
Dat doe ik en dan komt er een scherm waarop staat:Het updaten is Mislukt.De installatie wordt nu afgesloten.

Wat is er toch aan de hand:confused: :confused: :mad:
 
Krijg je ook een melding waarom de installatie is mislukt?

Zorg er voor dat je alleen de Sims 2 zonder uitbreidingen hebt geinstalleerd, en update je Sims met de laatste officiele patches van bijv. hier ( je kies dan voor The Sims 2 ).

Mount dan alleen de cd/dvd van het 1e uitbreidingspakket met Deamon Tools / Alcohol / PowerISO en probeer weer te installeren.
 
:confused:
Krijg je ook een melding waarom de installatie is mislukt?

Zorg er voor dat je alleen de Sims 2 zonder uitbreidingen hebt geinstalleerd, en update je Sims met de laatste officiele patches van bijv. hier ( je kies dan voor The Sims 2 ).

Mount dan alleen de cd/dvd van het 1e uitbreidingspakket met Deamon Tools / Alcohol / PowerISO en probeer weer te installeren.


Ik heb de sims 2 zonder uitbreidingen geinstalleert.Ik probeer die link en ik download die update maar hij installeert die update niet.Als ik er op klik komt er iets in een fractie van een seconde op het beeld te staan en dan is het weer weg en de update begint niet.
 
Je hebt toch wel de The Sims 2 DVD Patch genomen he?
 
Laatst bewerkt:
Je hebt toch wel de The Sims 2 DVD Patch genomen he?

Ja die heb ik genomen.Mischien ligt het aan de versie die ik van the sims 2 heb gedownload.Want ik heb eerst the sims 2gedownload en geinstalleert.En later uitbreidings paketten gedownload.
Mischien moet ik met een andere download sims 2 downloaden.
 
Dat kan, maar als de Sims 2 het los wel gewoon goed doet, ligt het denk ik niet aan de Sims 2 zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan