Skype telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
Ik werk mer XP en outlook 2003, ik heb op mijn e-mails geluid staan, als ik een e-mail binnen krijg dan hoor ik dat direct, Nu wil ik een USB skype telefoon aansluiten, maar dan heb ik het volgend probleem, als ik de usb aansluit dan moet ik telkens een andere geluidskaart activeren, want als ik de twee samen gebruik dan hoort ik mijn mails niet meer binnen komen, dus ik moet telkens wisselen van kaart, bestaat er een mogelijkheid om die twee samen te gebruiken, USB telefoon en de externe luidsprekers die achter in de PC zijn ingeplugt, dus ik wil dat geluid horen en de usb gebruiken, zonder steeds de kaart te moeten wisselen, graag uw hulp
 
Bij "eigenschappen voor geluid en audioapparaten" (configuratiescherm -> spraak,geluid en geluidsapparaten -> geluiden en audioapparaten) kan je instellen welk apparaat je voor wat wilt gaan gebruiken. Vb. voor geluid afspelen je soundkaart, voor spraak je skypetelefoon, voor spraak opnemen je skypetelefoon,...
 
Laatst bewerkt:
Ja dat weet ik , maar moet ik iedere keer van kaart wisselen, als ik de geluidskaart instel van mijn pc dan werkt mijn usb niet, kan ik de twee niet samen gebruiken , maar ik moet het geluid blijven horen, en kunnen bellen met die skype telefoon
 
Wat bedoel je eigenlijk met "kaart wisselen"? Heb je 2 sgeluidskaarten in je systeem ziiten?
 
Als je je skypetelefoon wilt gaan gebruiken, plug je deze dan telkens weer in en na afloop weer uit?
 
sorry ik druk mij waarschijnlijk niet duidelijk uit, als ik naar audioapparaten ga , dan kan ik kiezen tussen mijn standaardkaart of de kaart van de skype telefoon, als ik de skype in zet dan hoor ik geen geluidmeer op mijn e-mails, als ik de standaard kaart instel dan werkt mijn skype telefoon niet, het was duidelijke als ik u per telefoon kon berijken, of via skype, maar dat gaat niet zeker, nogmaals uw hulp, ja maar ik ben vergeten te zeggen dat ik evengoed mijn koptelefoon wil gebruiken, en dat gaat niet zeker
 
Laatst bewerkt:
Misschien ben begrijp ik ook niet goed ;) . Maar goed, Ik gebruik zelf ook een skype telefoon en heb mijn instellingen zo (zie foto). Bij muziek afspelen werken mijn boxen gewoon, wanneer iemand mij belt gaat dat uitomatisch over de USB-telefoon. Je kan het echter niet zo instellen dat ze beide hetzelfde weergeven. Je moet je USB telefoon ook laten insteken anders resetten de instellingen zich terug.
 

Bijlagen

  • Spraak.PNG
    Spraak.PNG
    62,7 KB · Weergaven: 101
Ik denk dat ik onduidelijk ben, ik heb dat zo ingesteld gelijk op uw foto,s maar dan werkt mijn skype telefoon niet, ik wil het volgende, en de boxen horen en mijn koptelefoon gebruiken, en de handtelefoon van skype, alles te gelijk , maar dat gaat waarschijnlijk niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan