hoe verwijder ik een pictogram van het bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
Ik heb een telefoon geinstalleerd op m'n PC en daarbij is er een pictogram op mijn bureau blad gepaatst. Ik heb geen pictogrammen op m'n bureau blad dus deze wilde ik ook verwijderen maar dit lukt niet. ik krijg het menu "openen, verkennen, snelkoppeling maken, naam wijzigen" ipv het normale menu met het verwijderen. Dus hij wil niet weg. Nu denk ik dat ik in het register moet zoeken om deze pictogram van het bureaublad te verwijderen. Weet iemand waar ik moet zoeken om deze pictogram te verwijderen?

Erik
 
Hallo.

Op het pictogram gaan staan en dan de rechtse muistoets indrukken en dan op verwijderen klikken.

Groeten Cees.
 
Ja Cees ik krijg geen normaal menu bij dit pictogram.
 
Ik heb het al opgelost via tweak ui. Die ik ook gebruik om het pictogram van de prullebak van m'n bureaublad te verwijderen.
probleem opgelost.

Erik
 
Ik heb het al opgelost via tweak ui. Die ik ook gebruik om het pictogram van de prullebak van m'n bureaublad te verwijderen.
probleem opgelost.

Erik

ik was hem al aan het opzoeken voor je
tweak ui
maar het is je al gelukt

top
 
Ik denk dat je Shell Object Editor kunt gebruiken voor dit doel. Dit is voor het aanpassen van allerlei 'toevoegingen' door software-pakketten aan je desktop, Deze Computer, Control Panel etc.

Link: hier

Kijk eerst even goed na of dit doet wat je wilt, voordat je echt ermee aan de slag gaat, en hoe je het gebruiken moet. Maak in ieder geval een Herstelpunt vantevoren voordat je iets ermee gaat doen!

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Tijs, Ik heb hem toch even gedownload en zal kijken wat ik ermee kan doen. ik zal je waarschuwingen opvolgen.

Groet,
Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan