Voeding Inbouwen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Berichten
550
hoe moet ik een voeding inbouwen ? vervangen voor een ander ?
 
ja, een voeding is gewoon een kastje wat je in je pc kan hangen, en de kabels op het moederbord, hardeschijf en andere cd-roms, floppys.

Voeding:
2.jpg


je moet wel even de goede voeding zoeken, zodat hij op je moederbord past. Dat staat meestal wel in het boekje van je moederbord en anders wel op je voeding zelf.
 
ooh kan ik niet gewoon een voeding nemen die ik wil ?? waar kan ik dat sien ?

dit is mijn moederbord ASUS P5PE- VM

ik dacht er van om deze voeding te kopen en in te bouwen, want deze wat ik nu heb is maar 380 wat en is niet echt geschikt voor games.

maar welke voeding moet ik dan kopen ?
 
ooh kan ik niet gewoon een voeding nemen die ik wil ?? waar kan ik dat sien ?

dit is mijn moederbord ASUS P5PE- VM

ik dacht er van om deze voeding te kopen en in te bouwen, want deze wat ik nu heb is maar 380 wat en is niet echt geschikt voor games.

maar welke voeding moet ik dan kopen ?

Een nieuwe voeding zal geen invloed hebben op je games.
 
Laatst bewerkt:
Eeeeuuuuhhhhhh wat heeft je voeding met games te maken :confused:
 
Als je voeding te weinig '' kracht '' geeft voor games ( te weinig watt ) kan het wel invloed hebben. Verder niet veel want nieuwe computers hebben al een redelijk goede voeding ingebouwd.
 
Normaal moet elke ATX voeding in jou pc kunnen. Alleen zou ik naar een beter merk kijken, dan Q-tec. Je moet wel even opletten, de voeding die je aangeeft heeft een 24 pins ATX stekker. Het moederbord dat je aangeeft heeft een 20 pins ATX aansluiting.
http://www.cdromland.nl/?siteOption=producten&prodnum=160698
Je moet dus opletten of de voeding ook op een 20 pins ATX aansluiting kan.
 
Laatst bewerkt:
ik zou ook naar een ander merk kijken ik heb er een Q-tec inliggen wordt gek van de herrie.

als of er iemand met een potlood de fannetjes probeert tegen te houden ga ik kijken heb hem helemaal uitelkaar gehad. blijken het soort van zwevende fannetjes te zijn dus die niet strak om hun as zitten maar doordat ze draaien zouden ze zich zelf recht hooren te zetten maar aangezien mijn PC op een niet loodrechte ondergrond staat loopt hij dus gewoon tegen me'n fan grill aan of hoe dat ijzere spiraaltje ook mag heten.

echt een **** herrie. maar heb er nu iets tussen gedaan zodat hij iets meer van de kant afdraait en het geluid is redelijk werg alleen bij het niet aanzetten rammelt hij nog wel eens.
 
welke kan ik dan 't beste volgens jullie nemen die een merk is en minimaal 500 wat heeft ?
 
tja welke winkel wil je hem?

ik viel ook voor de prijs maar als je pc gewoon waterpas staat hoeft hij geen herrie te maken. maar omdat Crash ook al aangeeft dat hij het geen top merk vind maar. als geld geen rol speel zou ik iets van coolmaster of thermaltake nemen dan heb je echt top kwaliteit en stil.
 
ik hep een coolermaster 430 w nou dat loopt perfect
je hoort hem niet met een 120 mm fan er in
ik hep er een geforce 6800 op aan gesloten en 3 case fans en 2 neon buizen:p
 
ik snap ook eigenlijk niet waarom je een betere voeding nodig hep voor games ze draaien even goed!!
ik zou wel een willen weten wat jou systeem is??
want je kan beter een goed merk van 400 watt dan slecht merk van 500 watt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan