email aanmaken tweede gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

theodosius

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Berichten
112
hallo

Sinds kort het ik op m'n computer een tweede gebruiker.
Die wil ik ook laten emailen en browsen.
Hoe doe ik dat?
NB Het is niet de bedoeling een tweede account bij mijn aanbieder (HetNet) te nemen.

Kolpt dit?
1- het emailadres van de tweede gebruiker kan alleen als een alias van mijn eigen account aangemaakt worden?
2- alles zal via mijn bestaande account bij HetNet moeten lopen?
3- dus de tweede gebruiker maakt geen (extra) account in Outlook Expres aan?
4- ik kan in HetNet op mijn Mailbox een alias, met het nieuwe emailadres van de tweede gebruiker, aanmaken --> alle mail komt dan op één adres/map?
5- ik kan een tweede mailbox aanmaken en daar de alias van de tweede gebruiker op zetten? --> de mail is gescheiden?
6- in Outlook Epress, die ik naar de tweede gebruiker gekopieerd heb, hoef ik niets te veranderen?

werkt het zo?

dank theodosius
 
Wat een vragen...:eek:

Okay, het lijkt mij gewoon handig dat je op je PC een gebruikers account aanmaakt en een Gmail adres voor de tweede persoon en deze instelt onder zijn gebruikersaccount is Outlook Express.
Zo heeft hij zijn eigen adres heeft dat alleen in "zijn" Outlook Express binnenkomt.
 
Raymondo Bos

Ja, Bos, heb ik begrepen.
Maar wil gewoon m'n eigen account bij hetnet gebruiken; is voor m'n vrouw en die mag best de rest van de mail ook zien. G-mail is voor haar, beginnend, weer extra gecompliceerd en toch onnodig?

dank
theodosius
 
Gecompliceerd? Welnee...je maakt gewoon een Gmail adres aan in OE voor je vrouw en je kan eventueel nog met een regel ervoor zorgen dat haar mail in een apart mapje komt.
Op de site van Gmail kan je zien hoe je het instelt met plaatjes en al.
Maar mits mogelijk kan je ook bij Het Net een tweede adres aanmaken en met regels naar een aparte map laten verwijzen.
 
Beste Bos,

Het blijkt dat je bij HetNet een tweede adres kan aanmaken.

Dank voor je hulp

theodosius
 
Graag gedaan.
Je weet hoe met berichtregels te werken zodat de mail van je vrouw in een eigen map komt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan