2 windows afsluiten om bepaalde tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
Berichten
477
- ik ben op zoek naar een programmaatje dat windows afsluit als de muis en/of toetsenbord een uur niet gebruikt wordt. net als msn, dat de status verandert om een bepaalde tijd.
dat dan ook op dat programma een wachtwoord komt dat het niet verwijdert of uitgezet kan worden.
beste dat het wel mee draait in windows, maar niet rechts onder in beeld te zien is...

- dan wil ik nog iets, dit liever niet met programma maar standaard in windows (windows 2000) dat dit om een bepaalde tijd uit gaat (opgegeven tijd).


DUS:

- uit bij muis/toetsenbord tijd niet te gebruiken
- uit om een bepaalde tijd.
 
je hebt wel een programma dat moet je zelf moet instellen (tijd) dan gaat de pc vanzelf uit!

Prgramma: Ezz Of

(google)
 
kan niet in windows dit instellen?, een bepaalde snelkoppeling of zo naar uitzetten om bepaalde tijd uitzetten, dan werkt dit als waren het zelfde...
 
en Programma bij 1 of 2 uur pc niet gebruiken pc uit

en het programma om pc te sluiten als pc 1 of 2 urr niet gebruikt wotdt..
daar ben ik oopk nog op zoek naar...
 
Ik hoop dat je dit zoekt, deze functie zit in Windows XP volgens mij zit die ook in Windows 2000.

1. Start>configuratiescherm>beeldscherm
2. Tapblad “schermbeveiliging”
3. Energie
4.Tapblad “slaapstand”, dan flink je “slaapstand inschakelen” aan.
5.Tapblad “Energiebeheerschema’s”
6.Dan staat daar onderin “systeem in slaapstand” en vul je daar de tijd in waneer de computer uit moet.
 
Ik hoop dat je dit zoekt, deze functie zit in Windows XP volgens mij zit die ook in Windows 2000.

1. Start>configuratiescherm>beeldscherm
2. Tapblad “schermbeveiliging”
3. Energie
4.Tapblad “slaapstand”, dan flink je “slaapstand inschakelen” aan.
5.Tapblad “Energiebeheerschema’s”
6.Dan staat daar onderin “systeem in slaapstand” en vul je daar de tijd in waneer de computer uit moet.

Bijna
maar dan niet in slaapstand maar helemaal uit om een aantal uur, en dit gaat niet op deze manier.

En dat andere nog. om windows af te sluiten om bepaalde tijd:
 
ik ben dus op zoek naar:

1. progje dat de pc over een andtal uur als pc NIET gebruikt wordt dat pc dan uit gaat..
2. progje of liever in windows standaardd. dat de pc om een opegegeven tijd uitgaat (elke dag zelfde)
 
lol maar is dat niet erg on handig als je dingen open heb staan??
Straks raak je het kwijt.. Of is het gewoon dat je te lui ben om 3 keer te klikken?

Als je thuis een server heb staan kan je het wel doen. Om de zoveel tijd de PC uit zetten.
Dan kan je hem ook weer aan laten gaan om een bepaald tijd stip als je hem dan nog niet aan had.
 
het probleem is dat een persoon de pc aan laat als ze niet aanwezig is, en ook niets gebruikt voor remote programma's, ik ben daarom op zoek naar iets dat de pc uitzet (automatich) na bijvoorbeeld 2uur de muis/toetsenbord niet aangeraakt is.
en dit dus beveiligen met een wachtwoord, dat dit niet uitgezet kan worden.


en idd voor op een server, dat de pc automatich (niet als server niet gebruikt wordt maar om een bepaalde tijd) uit gaat, maar dit zit denk ik dan niet standaard in windows.


Naar deze programma's ben ik op zoek


Nu gesnopen :p
 
het probleem is dat een persoon de pc aan laat als ze niet aanwezig is, en ook niets gebruikt voor remote programma's, ik ben daarom op zoek naar iets dat de pc uitzet (automatich) na bijvoorbeeld 2uur de muis/toetsenbord niet aangeraakt is.
en dit dus beveiligen met een wachtwoord, dat dit niet uitgezet kan worden.


en idd voor op een server, dat de pc automatich (niet als server niet gebruikt wordt maar om een bepaalde tijd) uit gaat, maar dit zit denk ik dan niet standaard in windows.


Naar deze programma's ben ik op zoek


Nu gesnopen :p
Kijk hier eens naar?

edit: deze bedoel ik dus
 
Laatst bewerkt:
http://www.reohix.com/sleepmoon.htm

  • Kan schema's opstellen.
  • Kan de computer afsluiten.
  • Is gratis.
  • Is simpel.
  • Zit in de system tray, maar dat kan je via een kunstje in windows wel verbergen.

sleepmoon.jpg


Mvg,

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan