Resten AVG verwijderen (hoe?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mb te a

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2002
Berichten
7
Ik heb resten van AVG Internetsecurity op de laptop van mijn dochter staan.

Ergens heb ik gelezen dat je de softwrae opnieuw moet installeren maar de installatie wordt steeds afgeboken. Ik kan vervolgens ook de nieuw aangeschafte Panda Firewall software niet installeren.

Hoe kan ik alle register entries. opstartfiles enz verwijderen? Gewoon zoeken met een regcleaner naar AVG* en alles wat ik vind deleten?

Wie helpt mij op weg

Thanks
 
Doe eens het volgende:

Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt.
 
avg verwijderen

avg is te verwijderen door de map grisoft op te zoeken, hierin vind u de map avgfree.
Als u nu de files 1 voor 1 verwijderd dan blijven er slechts een aantalstaan die zich niet laten verwijderen. Deze files moet u dan hernoemen als bijvoorbeeld a, b , c enz. als u dit gedaan heeft kunt u de files wel verwijderen en tenslotte de mappen avg en grisoft in het geheel verwijderen. Als u dan het gratis programma ccleaner download en installeerd, dan kunt u hiermee uw register opschonen( de registeroptie met de blokjes) en is uw pc avg vrij. veel succes !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan