MKV bestanden branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nijmegen

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2002
Berichten
53
Hallo,

Ik heb een (naar mijn mening) divx bestand gedownload maar dit is een .mkv bestand.

Kan iemand mij vertellen of ik deze zo kan branden of wat ik er mee moet doen? Ik heb al even gegoogeld... maar kan zo snel niks vinden!
 
MKV = Matroska

-Hier uitleg over hoe je het kan omzetten naar echte DivX.

- Afspelen kan met VLC.

- Branden kan, maar dan moet je hem eerst omzetten naar DVD-bestanden ( BUP, IFO VOB enz. )
 
THNX!

Ga ik eens even uitzoeken hoe ik het kan omzetten! bedankt!!!
 
Hoe kan ik die converteren?

MKV = Matroska

-Hier uitleg over hoe je het kan omzetten naar echte DivX.

- Afspelen kan met VLC.

- Branden kan, maar dan moet je hem eerst omzetten naar DVD-bestanden ( BUP, IFO VOB enz. )


Oke.....ik heb hetzelfde probleem...maar hoe kan ik die MKV dan converteren naar BUP IFO of VOB ????? please antwoord op me mail adress...bjorn_gerling@hotmail.com.....alvast bedankt!!
 
Antwoorden doe ik gewoon hier, dan hebben anderen er ook wat aan misschien:

Dat MKV-bestand kan je bijvoorbeeld in DVD Shrink inlezen en dan kan je er DVD-bestanden van maken die die extensie hebben. Een DVD heeft dus niet simpelweg maar 1 extensie.
Dan kan je die gekregen bestanden branden als DVD-Video bijvoorbeeld in Nero.
 
??

Dus als ik Easy Dvd Shrink open en dan klik op Source...en dan de map selecteer....en dan als doel Harddisk instel?? zou die dus moete omgezet worden??? heb ik gedaan maar er komt dan te staan dat ie het bestand niet kan vinden :S.... kun je mischien iets specifieker zijn/?? ik ben nieuw wat betreft MKV bestanden/dvd shrink enzo :S

grtz:thumb:
 
werkt niet :S

Het programma heet gewoon DVD Shrink.
Deze moet je downloaden.

oke ik heb dat programma gedownload.....en nu?? moet ik gewoon slepen en plakken?? want als ik dat doe geeft ie aan dat er een fout was en hij niet verder kan gaan :S hij heeft een .IFO bestand nodig zegt ie.....ik heb alleen een MKV bestand :S....HELP :p


grtzz
 
Dit werkt dus inderdaad niet.

Misschien is het 't best om eerst van MKV naar DivX te gaan, deze DivX kan je dan makkelijk omzetten naar DVD-bestanden en dan branden.
 
kan niet installeren??

Dit werkt dus inderdaad niet.

Misschien is het 't best om eerst van MKV naar DivX te gaan, deze DivX kan je dan makkelijk omzetten naar DVD-bestanden en dan branden.


Ik heb virtualdubmod gedownload en hij is hem op dit moment aan het inlezen...ik zal de gebruiksaanwijzing van die site gebruiken....als het lukt hoor je het nog even :D
(bedankt voor het helpen btw....kzou er nooit uitkomen...:p)

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Ik heb virtualdubmod gedownload en hij is hem op dit moment aan het inlezen...ik zal de gebruiksaanwijzing van die site gebruiken....als het lukt hoor je het nog even :D
(bedankt voor het helpen btw....kzou er nooit uitkomen...:p)

Grtz

Inlezen ging goed (duurde ongeveer 1.4 uur). daarna wou ik m opslaan maar toen gaf die aan dat er een frame fout was dus kon ik hem niet opslaan.. heb ik nog 2 keer geprobeerd maar ik kan hem met geen enkele mogelijkheid opslaan....is het nu verloren zaak of heb je mischien nog een truukje achter de hand??? grtzz:evil:
 
Hoe van MKV naar DVD

Hydratation... Hé is dat dezelfde die probeert The Sentinel van een MKV file naar een afspeelbare DVD te krijgen..?
Moeten we echt al die vertaalslagen via DIVX en DVD shrink (wat inderdaad niet gaat)maken om een DVD te krijgen? Waarom al die poespas en niet een gewoon uitpakbaar ISO of RAR bestand zoals andere films?
Ik ben ook benieuwd wat een deskundige kan vertellen...
Uren ben ik er al aan kwijt en kan nog steeds de film niet zien... Moet wel een goede film zijn als beloning als het ooit lukt.

Hans.
 
Hydratation... Hé is dat dezelfde die probeert The Sentinel van een MKV file naar een afspeelbare DVD te krijgen..?
Moeten we echt al die vertaalslagen via DIVX en DVD shrink (wat inderdaad niet gaat)maken om een DVD te krijgen? Waarom al die poespas en niet een gewoon uitpakbaar ISO of RAR bestand zoals andere films?
Ik ben ook benieuwd wat een deskundige kan vertellen...
Uren ben ik er al aan kwijt en kan nog steeds de film niet zien... Moet wel een goede film zijn als beloning als het ooit lukt.

Hans.

Jup, dat is dezelfde hydration :p....ik ben nu al 2 weken zon beetje bezig omdat EINDELIJK eens een keer voor elkaar te krijgen...maar ik heb BIJNA alle hoop opgegeven....dvd shrink doet niet virtualdubmod werkt niet :S helemaal NIETS heeft tot nu toe nog geholpen :S.....ALS IEMAND EEN IDEE HEEFT DAT WERKT PLEASE POST HET FF!!!!! thnx iig :D

grttz....
ps: film is wel goed maar niet zo goed om tig uur hier aan te zitten :S :p haha:eek: :confused:
 
Op deze manier gedaan?

Once you open your file in virtualdubmod, pick direct stream copy for both audio and video (if it allows it) and save as an avi (that way you do not have to do any recompression
 
Wat lukt er precies hier niet van?

Maar makkelijker is het programma ConvertXToDVD.

Succes!:thumb:

Wat daar niet van lukt is het opslaan van de film als divx....je moet op een gegeven moment een map kiezen waar je het uiteindelijke "product" wilt laten terechtkomen, als je die map eenmaal hebt opgeslagen en op OPSLAAN klikt zegt ie dat er een frame niet goed geladen kan worden. (heb het 2 keer overnieuw gedaan en steeds zelfde foutmelding)

Met ConvertXtoDVD zal ik het nu ff proberen..maar ik gok erop dat het niet gaatlukken....

Thnx for the ideas :D
 
?

Wat lukt er precies hier niet van?

Maar makkelijker is het programma ConvertXToDVD.

Succes!:thumb:

Wat daar niet van lukt is het opslaan van de film als divx....je moet op een gegeven moment een map kiezen waar je het uiteindelijke "product" wilt laten terechtkomen, als je die map eenmaal hebt opgeslagen en op OPSLAAN klikt zegt ie dat er een frame niet goed geladen kan worden. (heb het 2 keer overnieuw gedaan en steeds zelfde foutmelding)

Met ConvertXtoDVD zal ik het nu ff proberen..maar ik gok erop dat het niet gaatlukken....

Thnx for the ideas :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan