VIDEO_TS map te groot voor op een 4,3 dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

BugMenOT2

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Berichten
296
Hallo,
ik heb een mooie en plezante ervaring gehad met dvdlab pro.
Mooi menutje met scene selection en ondertiteling maar tot ik hem wilde branden op dvd, heb hem voor zekerheid gewoon op harde schijf laten schrijven en men video_ts is 8,65G
Dus ik kan deze niet branden op een gewoon 4,3 dvd-tje.
Weet iemand misschien hoe ik in dvdlab misschien kan instellen dat hij de files automatisch tot een 4,3 dvd-tje kan laten schrijven of een andere oplossing dat ik hem toch op zo een 4,3 dvd-tje kan branden met de best mogelijke kwaliteit.
Of misschien met een ander programma dat ik hetzelfde kan doen (menu etc..)

PS: het zijn vier afleveringen van een serie elk ongeveer de 700 Mb.
 
Maar Kan je dan nog je menu en andere extra houden?
Anders kan ik het gewoon met convertxtodvd maar zou die extra's wat uitgebreiderwillen en dat heb in dat programma niet.
 
Laatst bewerkt:
In dvdshrink kan je kiezen of je wat wilt verwijderen. Dat kan het menu zijn, maar ook bepaalde talen of ondertitels of extra's

Als je niets verwijderd wordt alles gewoon meer samengeperst. Hoe meer het wordt gecomprimeerd, hoe meer kwaliteitsverlies. Onnodige dingen kan je dus het best verwijderen.

Als je het menu wilt houden kan dat dus gewoon
 
Hallo,

Ik zal eens proberen samen te persen want heb net gekeken in dvdshrink en elke videofilm (4 van ong.700 Mb) is nu 2G geworden (door te compilen met dvd lab pro) en ocharme men menu's zijn nog geen 5Mb



____________________

Greetz BugMenot
 
Om even terug te gaan naar DVD-Lab Pro: gelet op de specificaties die Pro heeft bovenop de reguliere DVD-Lab, lijkt het mij meer dan waarschijnlijk, dat je in DVD-Lab Pro de moglijkheid hebt om die bestanden te comprimeren, voor je ze wegschrijft naar de HD. Ik denk dat je even moet door zoeken.
 
Ik heb net men dvd van 8G ingeladen in dvdshrink en laten samenpersen.
Maar op 76% kreeg ik een foutmelding: "Dvd shrink encountered an error and cannot continue."
"Out of memory"
"de parameter is onjuist"
dan ging ik kijken naar de output folder en die was 4,3G en een niet volledige dvd.
heb nog voldoende schijfruimte .
 
Laatst bewerkt:
PS: het zijn vier afleveringen van een serie elk ongeveer de 700 Mb.
Je hebt torrents gedownload neem ik aan? Waren die vier afleveringen niet bedoeld om elk op een DVD te branden?

Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn de vier afleveringen wel op één DVD te branden, maar dan met een dual layer schijfje, dan kun je DVD's van 8,5(?) Gb branden. Maar dan moet je brander wel dual layer kunnen behappen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan