Foto's kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

soufian

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2006
Berichten
20
Ik heb een belangrijke vraag?
Mijn pc ging wel aan maar sloeg weer uit door een geheugendump of zo iets.
Ik Wou mijn gegevens backuppen, maar dat kon niet, dus installeerde ik hem helemaal opnieuw. Maar nu heb ik een groot probleem:( er zaten belangrijke gegevens in en'een stuk of 300 foto's van de vakantie die ik nu niet meer heb(ook niet meer op dat kaartje want ik dachtdat ze veilig op mijn pc zouden staan dus niet:( Mijn vraag luidt: Is het mogelijk om op 1 of ander manier die foto's terug te krijgen, laat het me snel horen, want mijn ouders zijn een beetje boos:evil: alvast bedankt groetjes Soufian:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een belangrijke vraag?
Mijn pc ging wel aan maar sloeg weer uit door een geheugendump of zo iets.
Ik Wou mijn gegevens backuppen, maar dat kon niet, dus installeerde ik hem helemaal opnieuw. Maar nu heb ik een groot probleem:( er zaten belangrijke gegevens in en'een stuk of 300 foto's van de vakantie die ik nu niet meer heb(ook niet meer op dat kaartje want ik dachtdat ze veilig op mijn pc zouden staan dus niet:( Mijn vraag luidt: Is het mogelijk om op 1 of ander manier die foto's terug te krijgen, laat het me snel horen, want mijn ouders zijn een beetje boos:evil: alvast bedankt groetjes Soufian:thumb:

Er bestaat software waarmee je bestanden terug kan halen van je geformatteerde schijf...
Zelfs na een paar keer formatteren.
Greetsz Thooms.

ps. ik zal wel ff googlen.
 
Maar ik heb hem zeg maar naar zijn oorspronkelijke staat gebracht hoe ik het in de winkel heb gekocht, kan je het alsnog terughalen? yoow als het echt lukt wat je zegt ben ik je echt dankbaar man
Groetjes soufian, laat nog wat van je horen;)
 
Titel verduidelijkt en verplaatst naar de sectie ---> Overige Software, je zult waarschijnlijk één of hander programma nodig hebben om je gegevens terug te krijgen.
Kijk hier ook eens, misschien heb je er wat aan.
 
maar ey die recue pro ofzo ik klik erop maar ik krijg die site niet?
 
geen enkele programma werkt man, ik heb een programma nodig die een geformatteerde SD kaart, weer foto's kan krijgen.
kan je me daarbij helpen

Heb je die ik net heb gegeven ook al geprobeert..
Want dat programma is er speciaal voor om verwijderde foto's terug te halen...
 
Heb je die ik net heb gegeven ook al geprobeert..
Want dat programma is er speciaal voor om verwijderde foto's terug te halen...

Ik heb al geprobeerd, maar hij scant heel mijn pc en dan krijg ik onnodige foto's geen enkele die ik probeer te zoeken, nu wil ik die kaartje van de digitale camera scannen en dat kan niet met die programma wat je me net hebt gestuurd?
 
Zero Assumption Digital Image Recovery moet het doen.

Wat je zeker moet doen, is de juiste DRIVE kiezen als bron. Als je een SD kaartje hebt van 256MB, dan moet je de drive kiezen met DIE grootte (aangezien dat je SD-kaartje is).

Stel ook een locatie in waar de gevonden bestandjes moeten komen. Maak een mapje op je C-schijf. (in mijn documenten ofzo)

Daarna druk je op "proceed" en POOOOOOOF na enkele seconden is er alles weer.

za_digital_choose_drive.gif
 
Zero Assumption Digital Image Recovery moet het doen.

Wat je zeker moet doen, is de juiste DRIVE kiezen als bron. Als je een SD kaartje hebt van 256MB, dan moet je de drive kiezen met DIE grootte (aangezien dat je SD-kaartje is).

Stel ook een locatie in waar de gevonden bestandjes moeten komen. Maak een mapje op je C-schijf. (in mijn documenten ofzo)

Daarna druk je op "proceed" en POOOOOOOF na enkele seconden is er alles weer.

za_digital_choose_drive.gif

Ik zie dat jij er bijvoorbeeld 5 drives heb, maar ik heb alleen 1 driver de pc en niet nog 1 van die camera,terwijl de camera wel is aangesloten:S
en wat nu
 
Wel als jij je SD-kaartje aansluit op je pc (of je camera met het SD-kaartje erin), dan moet je een extra station krijgen waar normaalgezien je foto's op staan. Dus bij "deze computer" komt er dan een extra letter. Als dit niet zo is, zou ik hem eens uittrekken en er terug in stoppen. Het zou toch echt zo moeten zijn. (Hoe kom je anders ooit bij de genomen foto's via de pc?)
 
Wel als jij je SD-kaartje aansluit op je pc (of je camera met het SD-kaartje erin), dan moet je een extra station krijgen waar normaalgezien je foto's op staan. Dus bij "deze computer" komt er dan een extra letter. Als dit niet zo is, zou ik hem eens uittrekken en er terug in stoppen. Het zou toch echt zo moeten zijn. (Hoe kom je anders ooit bij de genomen foto's via de pc?)


Als ik op deze computer ben krijg ik wel die station speciaal van die camera maar als ik die programma aan doe en dan krijg ik alleen 1 driver en klik meerdere malen op refresh maar dat lukt ook niet, ik weet niet wat het kan zijn, het is aangesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan