Windows NT server versies

Status
Niet open voor verdere reacties.

boltc

Banned
Lid geworden
6 jun 2005
Berichten
221
ik ben opzoek na een lijstje waar alle uitgekome versies van alle windows servers staan, ik ben al ffe opzoek geweest bij google enzo maar kan nog niet echt iets gevonden krijgen:confused:
ik weet dat windows NT server als eerste uitkwam in 1993 met 2 versies, client en server.. en ben ooknog op zoek na de voor en nadelen..
is er iemand die mij hier mee kan helpen?

alvast heel erg bedank,
groetjes, bo
 
ik heb al een beetje informatie bij elkaar gesprokkeld..

1993 Windows NT 3.1
1994 Windows NT 3.5
1995 Windows NT 3.51
1996 Windows NT 4.0
2000 Windows NT 5.0 (Windows Server 2000)
2003 Windows NT 5.2 (Windows Server 2003)

nou is mijn vraag, klopt dit lijstje hierboven? het gaat om alle server versies van windows

edit: en dan ben ik nog opzoek na de voor en nadelen van de uitgekomen versies..
 
Laatst bewerkt:
ligt eraan als je vanaf 1992 of 1993 wil gaan.. vanaf wil zeggen dat je pas in 1994 hoeft te beginnen.

later Lamb:evil:

42x;):thumb:
 
kben 1 ding vergete te zegge.. kheb gister joop gesproke en je moest ELK BESTURINGSSYSTEEM doen.. dus niet alleen de servers.. spreek je wel op msn;)
 
kerntaak 1 opdracht 1... kreeg t gister ook pas te hore.. snapte geen h*l van die opdracht.. beetje vaag uitgelegd.. mn stagebegeleider zij ookal da ik m gwoon nie moets make...
 
@ M@rio..

ja.. kwam net zijn post toevallig op i-net tege met google tege..
 
Dat is mogelijk....

Maar huiswerk maken doen we niet voor jullie maar dat staat ook in de link vermeld. Topic gaat daarom dicht.

Eerst zelf proberen en mocht je er dan niet uitkomen dan aangeven wat je allemaal gedaan hebt en wat je niet snapt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan