adaware update probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Berichten
313
Wanneer ik Adaware wil updaten dan slaat de pc vast. Inmiddels heb ik het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nu weer hetzelfde probleem. Wat zou er mis kunnen zijn?
 
Loopt Ad-Aware alleen vast of gebeurt er iets met de hele pc?

Als de update van Ad-Aware vast loopt, doe dan eens Ctrl + Alt+ Delete en kijk bij tabblad Toepassingen of er rechts staat Reageert niet, dan kan je dat afsluiten.
 
alleen de mius kun je nog bewegen, maar verder niets. Crt alt del lukt ook niet, hoewel het groene icoontje ervan wel zichtbaar wordt rechts in de taakbalk. Het enige wat ik daarna kan doen is resetten met de knop op de pc.
 
Ik zou Ad-Aware weer deinstalleren en daarna even CCleaner doen:

Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt.

En daarna de nieuwste versie downloaden en installeren.
 
Ik heb de adviezen opgevolgd, maar het werkte niet.
Maar ik ben wel weer iets wijzer, want als ik in de veikige modus met netwerkondersteuning adaware start kan ik wel updaten. Omdat in de veilige modus mn avg firewall uitstond, heb ik xp laten herstarten zonder avg. Die had ik in msconfig uitgeschakeld. Uiteraard alleen om te checken. Welnu, ik kan dan wel proberen te updaten, maar nu krijg ik melding update failure. Maar ik weet nu nog niet wat ik verder kan ondernemen.
 
Schakel je firewall eens uit ( tijdelijk ), dan start je Ad-Aware, en dan probeer je de update te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan