AVI Bestanden omzetten naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

riverdale

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Berichten
37
ik heb wat films in AVI formaat en wil deze branden op
een DVD. Helaas lukt dit niet omdat hij het AVI Bestand
niet accepteerd. Wie weet hoe ik een AVI formaat naar
een formaat kan omzetten zodat film wel gebrand kan
worden.

Bvd,
 
Gratis:
als je Nero Vision Express hebt dan start je vision express en kiest daar voor DVD video maken. (Nero zet de film automatisch voor je om, heb je geen omkijken naar) Alle popups die je moet doorwandelen herbergen opties voor gevorderden, die kun je gewoon doorklikken.
Na de opstart en het kiezen voor DVD video, wijst het e.e.a. zichzelf.
Als je wel Nero hebt maar geen vision express, dan kun je dit gratis downloaden bij Ahead.
 
Laatst bewerkt:
opgelost

hij = Nero ;-)

Probleem opgelost Nerovision werkt perfect.

Allen bedankt voor de snelle reactie
 
Heb jij zo'n snel systeem en / of zo'n snelle brander, dat jij al zo snel kon schrijven dat je probleem is opgelost?

Meestal duurt het encoderen met Vision Express (uiteraard afhankelijk van de snelheid van het systeem) net zo lang als dat de film in minuten duurt, vaak zelfs +10 a 15%.

Of was het zo'n klein filmpje dat je binnen een minuut of 20 al wist dat je probleem is opgelost ;) :D
 
film van 42 minuten

heeft omgezet in een kwartiertje / Speelt alleen niet
in mijn dvd speler ??
 
Da's niet goed.....

wat Nero doet is het "uitpakken" / "ombouwen" van de .avi naar een map video_ts en afhankelijk van wat jij aan het eind van de procedure hebt opgegeven: branden naar lokatie op hdd of rechtstreeks branden naar DVD, gaat Vision Espress aan de slag.

Zelf kies ik altijd voor "branden" naar harddisk. (Gaat er dan later wat mis met het branden naar DVD, dan hoef ik uiteindelijk niet nog een keer te encoderen) Na het encoderen brand ik dan de map video_ts (bevattende alle DVD bestanden) als data DVD naar DVD.

Hoe heb jij Vision Express de klus laten klaren? Branden naar harddisk of rechtstreeks naar DVD?

Heb je tijdens het "doorwandelen" van alle venstertjes van Vision Express geen dingen aangeklikt / aangevinkt / uitgevinkt, waar je geen verstand van hebt? Doe het anders nog een keer en blijf van alle instellingen af, klik alles door / weg vanaf het moment dat je de .avi in het begin hebt geselecteerd, tot het moment dat Nero gaat Encoderen.

Je hebt toch wel voor video DVD gekozen (direct na de opstart van Vision Express)
Wat staat er precies op die DVD, er staat toch wel een Video_TS map op de schijf met bub vob en ifo bestanden?
 
Laatst bewerkt:
avi / dvd

bij opstarten vision 4 krijg ik volgende opties

make cd
make movie
make slide show
capture video to harddrive

zie dvd er niet bij staan
 
Zie bijlage.

Je HEBT toch wel een DVD brander en niet alleen een CD brander................?
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    67,8 KB · Weergaven: 202
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan