Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Hackers updaten 'timer crack' voor Windows Vista

• Vraag is opgelost
    Tera Honourable Senior Member
    Verenigingslid
    Eagle Creek's avatar

Hackers updaten 'timer crack' voor Windows Vista

De 'timer crack', ook wel de '2009 crack' genoemd, is door hackers geüpdate.

Met de crack is het mogelijk om de activatie van Windows Vista te verlengen tot 2099. De ingebouwde beveiliging van Vista verplicht gebruikers om hun exemplaar binnen dertig dagen te registreren. Op deze manier probeert Microsoft om het illegaal kopiëren van Windows Vista tegen te gaan.

Eerder liet het Windows Genuine Advantage team weten 2 januari een update vrij te geven om de crack te patchen. Softpedia schrijft dat Microsoft vooralsnog de update niet heeft uitgebracht. Ook heeft Microsoft nog geen informatie vrijgegeven over de status van de ontwikkeling van de update.

In eerste instantie moest een gebruiker na het downloaden van de crack 23 stappen doorlopen om de activatie te omzeilen. Met de update van de crack is dit proces geautomatiseerd, waardoor slechts één handeling uitgevoerd moet worden, namelijk het uitvoeren van de crack zelf.

Normaliter als gebruikers hun versie van Vista niet binnen dertig dagen laten valideren, krijgen zij een beperkte versie van het besturingssysteem voorgeschoteld. Zo kunnen zij dan nog maar een uur over het web surfen.

Webwereld.nl
    http://www.eaglecreek.nl/
    Home of the Eagle

hey,

ik snap niet hoe ik windows vista ultimate kan activeren zonder code ?

Kun je me uitleggen hoe die crack werkt a.u.b.

binnen 12 dagen moet ik hem activeren. Maar ik heb geen Product Key. Heb heel veel gelezen over de Time Crack maar mijn engels is niet zo best. Zou iemand me kunnen helpen plz.

Hoofdmoderator
    Bestuurslid
    crash's avatar
    Afstand tot server
    ±105 km
    @Jantje1990,

Voor een Windows licentie dien je te betalen. Daarom helpen wij jou daar niet verder mee. Je bent toen je lid werd accoord gegaan met onze huisregels, dus had je dit ook kunnen weten.
    grtz Lex

Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
    16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl

moet je daarvoor betalen joh wist ik niet

Hoofdmoderator
    Bestuurslid
    crash's avatar
    Afstand tot server
    ±105 km
    Quote Origineel gepost door Jantje1990 Bekijk Bericht
    moet je daarvoor betalen joh wist ik niet
    Nee vast niet.
    grtz Lex

Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
    16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe discussies starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • Umag niet uw berichten bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren