youtube filmpje in frontpage 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel je dat je het filmpje op een pagina wilt zien?

Dit kan door de code over te nemen die in "Embedded" staat in het rechtermenu net onder "URL"
 
in de body :thumb: wel even controleren of de link van het filmpje correct is dat je niet een raar filmpje op je site krijgt...
 
Laatst bewerkt:
dat heb ik gedaan maar dan zegt ie:
U heeft een ongeldige HTML opgegeven. Controleer of alle punthaken en aanhalingstekens overeenkomen en of deze HTML wel is toegestaan op dit punt in het document.
Ik heb dan de HTML code gewoon van Youtube gekopierd.
Maar als ik een teller invoer met een HTML code op dat punt pak die die code wel:confused:

ik heb wel een andere manier gevonden maar die is veel ingewikkelder: eerst de code in kladblok plakken en dan opslaan als HTML en dan dat bestand er in plakken. Maar dan krijg je zo'n wit vak om je filmpje en dat is niet mooi. Als je het gelijk met HTML code kan doen dan krijg je dat niet. Dus nu staan er wel filmpjes op maar dat gaat een stuk ingewikkelder
 
Laatst bewerkt:
Leesvoer

HTML:
<embed src="ikbeneenlinknaareenfilmpje.mpeg" width="{breedte in pixels}" heigth="{hoogte in pixels}"></embed>

Al geprobeerd? (Zonder de \, die werden er door het forum bijgezet)
 
Laatst bewerkt:
@mcnice als je een vraag heb open dan zelf een topic. Vragen stellen omtrent jouw probleem in andermans topic is niet gewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan