probleem met frames

Status
Niet open voor verdere reacties.

Psyko

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
Berichten
78
Beste,

Ik ben nu al een tijd bezig met frontpage en dat lukt opzich wel, maar nu loop ik vast. Bovenin de pagina van de site heb ik in een frame een afbeelding daaronder heb ik een frame met de knoppen. Als ik in frontpage het voorbeeld bekijk ziet het er goed uit maar wanneer ik in de browser kijk ziet het er niet uit. Mijn bedoeling was om de frames tegen elkaar aan te houden. In frontpage voorbeeld lukt dat wel maar in de browser komt er tussen de frames een leeg vlak. Hoe verhelp ik dit?

Groeten,
 
Misschien heb je een andere browser dan de standaard IE?
Zoals je misschien al weet is firefox en IE Totaal verschillend. Elk van deze browsers geven pagina's anders weer. Om dit te voorkomen raad ik je toch echt aan om frontpage de deur uit te slingeren, je kladblok te pakken en het daarin te programmeren. Mocht je de ervaring daar niet voor hebben, raad ik je aan om in het enkel in IE te gaan gebruiken. Of juist in firefox. Maar Frontpage heeft bij mij nog nooit voldaan aan de eisen die ik stel voor beide browsers. Mocht dit het probleem niet zijn dan komt het misschien omdat je de width en height niet goed hebt opgegeven. waardoor je tekst en dus ook je frame uitrekt.

Greetz,

Neotrax:cool:
 
Frameset waardes nakijken van je index.htm
Ruimtes kun je dan instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan