tweedehands router instellen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwartel

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2002
Hoi,

Ik heb van mijn neef een Wireless Broadband Router USROBOTICS 8054 gekregen. Gisteren een nieuwe laptop ontvangen (Dell Inspiron 6400), ik wilde deze dus draadloos internetverbinding maken... Alles ging goed, laptop gaf aan dat er internetverbinding was. Nu komt het: wil ik op de site van USRobotics de instellingen wijzigen (dat doe je met admin) maar kom er niet op.... grrrrrrr.... Nu vermoed ik dat mijn lieve (???) neef de wachtwoord heeft ingesteld, waardoor ik dus niet op de instellingen kom...

Weten jullie misschien een oplossing hiervoor?

Ik gebruik Chello Light, de computer op de zolder is hiermee aangesloten (bekabeld, uiteraard... het is dan ook een oud beessie...)

Please, help mij...

heb ik gedaan, hij weet de wachtwoord niet meer... leuk he... zit ik daar mooi mee...

Volgens mij ken jij hem wel... Hij heet Peter Cuppers... En anders zijn broer... Franco?

Hoi,

Resetten dus dat ding.
Terwijl hij 'aan' staat met een pen in het gaatje drukken enige tijd.
Alle 'fabrieksinstellingen' worden dan weer van kracht.

Bedankt Valijn, ik ga het proberen...

Dus, Marcel, je had het in de gaten, dat ik dus het nichtje was van de gebroeders Cuppers??? Ook niet verwonderlijk, gezien mijn achternaam, ha ha ha

Hoi!

Na resetten van de router is het me eindelijk gelukt om deze in te stellen. Had alleen nogal veel gedoe met het beveiligen van de netwerk. Nu is dit mij ook gelukt... he he he eindelijk kan ik veilig surfen en emailen... Dus deze vraag kunnen jullie als opgelost beschouwen...

Groetjes,
Melanie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan