Partities maken onder Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien is het iets anders.
Je prullebak reserveert een gedeelte van je hd waar hij je weggegooide bestanden op bewaart. Als je met je rechtermuisknop op je prullebak klikt en voor eigenscappen kiest zie je onder ´instellingen voor geselecteerde locatie´ hoeveel mb er gereserveerd is per partitie. Het lijkt me sterk, maar als dat 140 gig is, dan snap ik waarom je niet kan verkleinen.
 
Laatst bewerkt:
Dag Gerrit,
de ruimte, gereserveerd voor de prullenbak, is 13 Gig.
Dat zal het 'm toch niet doen?
Maar je blijft zoeken naar oorzaken! Dank je wel.:thumb:
Rudi.
 
Niet de makkelijkste manier, maar je kan hier Ultimate Boot CD downloaden.
Brand het image-bestand op een cd'tje en boot je pc met die cd.
Kijk dan eens naar de Partition Tools.
 
Michael,
ik heb ubcd gedownload, en heb die -uitgepakt en wel- al wel 4 keer als iso gebrand op een cd. Helaas boot 'ie er niet mee. Wat doe ik fout?
Rudi.
 
Kan je een ander merk cd'tjes proberen?

Want de gedownloade cd is gewoon bootable en je cd-rom station staat neem ik aan nog steeds in de boot-volgorde voor de hardeschijf staat.
 
Ik gebruik nu TDK, is me altijd goed bevallen. En ja, bootvolgorde is eerst cd, dan pas de c-schijf.
Morgen maar even andere cd's kopen en opnieuw proberen.
Je hoort nog.
Groetjes,
Rudi.
 
Hey Lange Pier,
dit was een self-extracting *.exe-file. Dus wel even uitgepakt, daarna de iso-file als iso-file gebrand.
Ik weet ook niet hoe het komt dat 'ie het niet doet.
Dus morgen even andere cd's halen.
Groetjes,
Rudi.
 
Ja, wat je dus uiteindelijk gaat branden, is 1 iso-bestand, en dat moet je niet branden als data-cd maar echt als image.
In Nero heet die optie, Image branden naar schijf.
Succes.
 
Als je bij google nu is gewoon partition maker intikt krijg je programma's omhoog die dit ook kunnen en het is een stuk eenvoudiger :O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan